Nerd World’i intervjuu Chris Weitziga

2 08 2009

Nerd World istus maha Noorkuu lavastaja Chris Weitziga Comic Conil, et rääkida Noorkuust ning ka muust.Premiere The Golden Compass NY
Alustame hommikul toimunud Videviku kogunemisest.

Chris Weitz: See oli see asi, mille pärast kõik meid hoiatanud olid. 7000 Videviku fänni ühes ruumis karjumas Robi nime.

Nerd World: See on ebaharilik heli. Ma arvan, et ainult teismelised tüdrukud oskavad seda häält teha.
Chris Weitz:
Selline kõrge ja terav heli.

NW: See on nagu biitlite maania.
C:
See on ainuke asi, millele ma mõelda oskan, the Beatles. Sa näed vanu lindistatud marerjale sellise asja kohta. See juhtus Montepulcianos, kui me seal filmisime. See oli nagu Linnud (The Birds, Hitchcocki õudusfilm), ainult et noorte tüdrukutega. Sa vaatad nurga taha ning seal on üks, kaks või kolm tüdrukut. Järgmine kord, kui vaatad, on neid 10, 20, 50, 100.

NW: Siis, enne kui sa märkadki, on bensiinijaamas plahvatamas.
C:
Täpselt. Ma arvan, et tänane kogunemine oleks ideaalselt möödunud fännide jaoks ka siis, kui me oleksime lihtsalt seal istunud ning nemad oleks ainult Robi ning Taylorit vaadanud. Võib-olla oleks nad pidanud ka natukene liigutama.

NW: Taylorile tundub selline läbivaatus meeldivat. Ta ei ürita nii palju välja vingerdada.
C:
See on naljakas. Mõnes mõttes on ta kõige vähem ette valmistatud sellise põhjaliku uurimise suhtes, kuid ta on selle suhtes väga tasakaalukas. Samas arvan, et Rob ja Kristen on selles suhtes väga arad. Mitte et nad seda kõike ei hindaks, aga nad on tänu sellele kõigele natukene lüüa saanud.

NW: Nad on selles suhtes väga inimlikud. Kes ei läheks sellise asja pärast endast välja?
C:
Kui sa seda liiga palju naudiksid, oleks see imelik. See tähendaks, et sa oled sellist sorti ülitamisest sõltuvuses. Asi on selles, et sinu suunas tuleb nii palju palju armastust, aga sa ei oska öelda, kas see on suunatud sinu karakteritele või näitlejale endale või hoopis sellele imagole, mille meedia on kujundanud ning see on imelik.

NW: Arvan, et ma peaksin küsima ka filmi kohta. Kui valmis see on?
C:
See on päris valmis. See peab olema valmis. See tuleb välja 20. novembril, mis tähendab, et me peame selle üle andma 30. oktoobril. See tähendab seda, et pilt peab olema selge 30. augustiks. Seega mõne nädala jooksul saab see täiesti valmis. Visuaalsed efektid on heas vormis, kõik R&D raskemad ning kaduvad efektid on hetkel tegemisel.

NW: Kui imelik see oli, astuda kellegi teise ettetehtud rada?
C:
Alguses oli see veidi imelik. Aga samas on väga imeline, kui selline hiiglaslik kogus fänne sulle lihtsalt sülle kukub.Ning see oli nauding, olla võimeline raamatut tõepäraselt edasi anda. Golden Compassiga tunsin ma, et olles raamatu vastu truu, siis olen ma veidi vastuolus stuudioga. Kuid Summit saab aru, et see on Stephenie Meyeri maailm ning see kõik tähendab seda, et tuleb uuesti luua see kogemus, mida lugeja on saanud, tõetruuna.  Luua see pilt, mis ei tapaks seda kujutust, mida lugejad oma peas omavad.

NW: Kas Golden Compassis oli ka mõnda sellist tehnilist asja, mis nüüd selle filmiga kasulikuks sai?
C:
Oli küll jah. See oli CGI laager. Oli üle 2000 eriefekti ning igaüks käis läbi 200 või rohkem iteratsiooni, mida rääkiv tuhkur sellel hetkel tegi. Nüüd, tehes libahunte ja nii edasi pole see ausaltöeldes midagi suurt. Tähendab, sa pead ikka kõik asjad õigesti tegema ning protsessi üle hoolt kandma, kuid imelikud asjad, mida sa teed – näiteks, nüüd me vaatame DPX failid üle ja meil on CineSync koos Tippettiga, sest nad just laadisid failid FTP serverisse – selline värk on kõik nüüd, et okei, me teeme selle ära. Samas esimest korda oli mul nii, et mida? Mida me teeme? Millest te räägite?

NW: Efektid nägid Golden Compassis head välja.
C:
See ongi kõige edukam asi selle juures, ma arvan. Efektid olid ilusad ja elegantsed. Ma olen väga tundlik selles osas, et sulandada efektid nende ümber olevasse maailma, mitte et kedagi pahviks lüüa. See on midagi, mille suhtes ma tähenärija olen.

NW: Kui lähedalt sa järgisid esimest filmi Noorkuus? Kas sa tahtsid seda omamoodi teha? Või tegid nähtamatu ülemineku?
C:
Ma arvan, et seal on tasakaal võimalik. Ma tahtsin selle enda omaks teha ning ma pole väga huvitatud sikutama maailma digitaalselt vahepeale, nii et ta saab sellise sinise läike, mis esimeses filmis oli. Ma olen rohkem huvitatud täiuslikumast ja rikkalikumast maitsest. Ning lõpuks saime me mõned stseenid ka päikesevalguses filmida, mis oli väga tore. Ning filmida sisestseene, millel on mingi kummaline sära, nagu näiteks Volturi… halbade poiste peakorteris, tahaks paremaid tingimusi.  (Vabandan, aga ma ei osanud seda väga tõlkida ning ilmselt pole see päris see, mida Weitz öelda tahtis.)

NW: Tänased filmiklipid olid suurepärased ja seal polnud üldse FX’i.
C:
Mitte et sa seda märkaksid. Seal on väikesed asjad, näiteks iga kord, kui sa näed Edwardit ilmutusena, on teda filmitud rohelise ekraani vastas ning siis pildist välja võetud, seejärel natuke parandatud ja siis filmi tagasi pandud. Seega on sellega palju tööd, et panna tundma, et ta natuke nagu oleks seal. Ja siis on palju juhtmete eemaldust ning sellist värki, mida sa ei märkagi.

NW: Ma loodan, et selles filmis on palju sädelemist.
C:
Tuleb väga palju sädelemist.

NW:  Kas on imelik olla Videviku meeslavastaja? See on ju rohkem siiski… naistele?
C:
Ma arvan, et esmalt oli see imelik fännidele, kui ma välja ilmusin. Seal oli küsimus, et kas ma üritan sellega esile tuua mingit macho suhtumist… Ma isegi ei oskaks seda teha. Ma arvan, et ma olen päris naiselik. Mul on palju östrogeeni.
Alguses oli Stephenie veidi üllatunud, et mind esimese variandina välja pakuti. Aga ma oleme kohtunud ja rääkinud ning kõik sujus väga hästi.

NW: Kas ta saab ka väikese ekraanileilmumise selles filmis?
C:
Ei. Kuid nüüd ma tunnen selle pärast halvasti, kuigi ma seda ei plaaninud. Ma unustasin, et tal oli esimeses filmis väike stseen ning ta ei küsinud seda kunagi. Ta on väga vaikne ning lahke selle suhtes. Ma ei tea, kas ta tahtis seda või ei, aga ilmselt oleks ikkagi pidanud.

NW: Mulle meeldis see õhkkond Bella ja Jacobi vahel. See tundus nii tõeline, aga samas väga erinev sellest kuidas ta Edwardiga suhtleb.
C:
Taylor on väga palju karakteri moodi, pidevalt päikseline ning rõõmus. Ning Kristen on Taylori suhtes tegelikult väga kaitsev. Ta on nüüd 17 ning Kristen on töötanud Panic Roomist alates, kui isegi mitte varem. Ta tahtis, et Taylor oleks kaitstud maailma eest ning see töötab ideaalselt raamatu dünaamilisusega.

NW: Ma pean ütlema, tema torso selles klipis, mida te eile näitasite, oli kõige ebatavalisem inimese torso mida ma kunagi näinud olen.
C:
See on väga üllatav. Ta töötas väga väga kõvasti.

NW: Oli see CGI?
C:
Ma vannun Jumala nimel, see on kõik tema raske töö.

allikas: nerdworld.blogs.time.com


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

