“Koidukumast” kolm filmi?

4 08 2009

Need, kes on “Videviku”-saaga neljandat raamatut, “Koidukuma”, juba lugenud või uurinud, teavad, et raamat on kolmes osas. Käivad võimsad ja metsikud kuulujutud nagu tuleks neljas raamat kolmes filmis.

Summit Entertainment on hankinud Stephenie Meyerilt õigused tegemaks filmi neljandast raamatust “Koidukumast”. “Koidukuma” on varastes eelvalmistuste staadiumis. […]

Allikad ütlevad, et “Koidukuma” filmitakse ja antakse väljas kolmes osas – “Videviku saaga: Koidukuma osa I”, “Osa II” ja “Osa III”. Seda pole aga Summit ametlikult kinnitanud, kuigi autor Stephenie Meyer on öelnud, et “see peaks tulema mitmes osas, sest on raske ette kujutada, kuidas kogu see materjal mahuks ära üheksakümnesse minutisse”.

David Slade lavastab “Päikesevarjutust”, aga on teadmata, kas ta lavastab ka mõnd “Koidukuma” filmi. “Koidukuma: osa I” filmimine peaks algama 2010. aasta alguses ja jõudma kinolinale 2011. aastal.

Kolm filmi kõlab pööraselt, aga õiglaselt. Ei tohiks ju raamatust midagi tähtsat välja jätta ja 90 minutisse on raske mahutada kolme filmi jagu süžeed..


Toimingud

Information

14 responses

6 08 2009
Anonüümne

aga tegelt ikka 3 osa oleks parem xdd

6 08 2009
kelly

a , eelmine oli minu , kelly komm😛

6 08 2009
twilightinfoto

mida rohkem neid filme on seda parem😀

5 08 2009
kelly

minu arust võiks 2 osa olla , esimene lõppeks siis bella viimaste hingetõmmetega ja teine kus ta oleks vampiir😛

5 08 2009
Liisu .

Mõnes mõttes oleks see nõme, aga samas ma küll ei viitsiks mingit mitu tundi pikka filmi vaadata, isegi kui see on Koidukuma.

4 08 2009
barbie

tulgu siis kasvõi kolme osana,peaasi et film ikka tuleks. aga väga pikad vahed ei tohiks olla,ma saan muidu enne vanaks,kui kõik vaadatud saab:(

4 08 2009
Kate

Oleks suurepärane, kui tuleks film kolme osana! Päris pöörane, aga seda rohkem detaile nad raamatust filmidesse panevad. Ja kuna neljas raamat on minu lemmik, siis oleksin nõus kasvõi saja osaga!🙂

4 08 2009
Agnes

Ma arvan küll, et kui teha, siis juba korralikult ja põhjalikult. Eriti kui tehakse raamatu põhjal, millel on nii palju fänne, kes muidu oleksid pettunud.

4 08 2009
margit

ma ei tea, ma suren küll maha ku ma pean nii kaua ootama, aga teisest küljest on see jälle hea, sest ma tõesti ei suuda välja mõelda kuidas seda kõike 90. minuti sisse ära mahutada. ma ei usu, et nad teeksid mingit kolme või nelja tunnist filmi, sest osad ei viitsiks nii pikka filmi vaatama minna, aga mina küll läheks.🙂

4 08 2009
wnmg

ma arvan, et ühte filmi on juba sellepärast raske seda kõike panna, et vahepeal on asi ju jacobi vaatevinklist.
ma arvan, et see on üsna hea idee, et kolme osasse, aga samas… VEEL ROHKEM OOTAMIST. oh jesus😀

4 08 2009
Karmen

Jumala lahee !
aga kui nad tehakse eraldi läheb suht kaua aega nendega!

4 08 2009
Barbara

siis tehku kolme tunnine nagu oli titanic aga jah ei kujuta seda ettegi kolmjagu või.

4 08 2009
K2llu

Oleks jah nata imelik, aga jah neil on ju õigus, sets 90 minti ei mah terve raamat ära.😀

4 08 2009
lulluplix

tegelt oleks natuke imelik 3 korda kinos käia , et ühe osa filmi näha , aga mulle meeldiks küll😉 .

Lisa kommentaar

