Rachelle Leferve on „sügavalt haavunud“ tema asendamisest „Päikesevarjutuses“

12 08 2009
Vodpod videos no longer available.

Nagu teame, on tegelaskuju Victoria osatäitja kolmandas filmis välja vahetatud – Rachelle Lefevre asemele tuleb mängima Bryce Dallas Howard. Üks meie lugeja saatis meile uudise, milles Lefevre räägib oma nördimusest –

Leferve’l, kes alustas kättemaksuhimulise vampiiri Victoria rolliga „Videviku“ ja peagi kinoekraanidele jõudva „Noorkuu“ filmiga, tekkisid probleemid Summit Entertainmenti rollijaotuse muutusega.

„Olin šokeeritud Summiti otsusega välja vahetada Victoria roll „Päikesevarjutuses“,“ kirjutas ta.

„Olin „Videviku“-saagale ja Victoria kujutamisele täielikult pühendunud. Ma ütlesin ära mitmetele teistele filmipakkumistele ja vastavalt mu lepinguõigustele, võtsin vastu vaid rolle, mis on väga lühikese filmimis-ajagraafikutega.“

Teadaolevalt hakkab Leferve töötama indie draamafilmis Barney’s Version augustikuus, umbes samal ajal, mil „Päikesevarjutuse“ tootmine algab. Siiski, näitlejanna selgitas oma ametlikus väites, et ta ei oodanud, et see tööots segaks ta näitlemist „Videviku“-saaga tulevastes osades.

„Mu seotus Barney’s Versioniga on ainult kümme päeva,“ ütles ta. „Summit võttis mu otsuse „Päikesevarjutuses“ üles. Hoolimata, et tootmine on üle kolme kuu pikk, sõnas Summit, et neil on konflikt seoses nende kümne päevaga ja, et nad ei kohanda minu osa.“

Summit, kes läks Leferve kommentaaride peale turri, on alates sellest vastanud ta väitele omade väljalasetega – ka Access Hollywoodiga.

„Me Summit Entertainmentis oleme pettunud Rachelle Leferve hiljutiste kommentaaride pärast, mis püüavad jätta süü tema karjäärivalikutes stuudiole,“ ütlesid nad väljalaskes.

„Olen väga kurb, et ma ei saa Victoriat „Videviku“ publikule täielikult kujutada. See on lugu, teatraalne teekond ja tegelane, keda ma väga armastan ja kellesse suhtun väga kirglikult. Olen igavesti tänulik fännide toetusele ja truudusele, mida olen saanud pärast Victoria rolli saamist ja ma olen sügavalt haavunud Summiti üllatava otsusega liikuda edasi ilma minuta. Soovin meie näitlejatele ja Eclipse’i meeskonnale ainult parimat.“

Veel juunis ütles Rachelle Lefevre Dose.ca-le videointervjuus (ülal), et ootab põnevusega „Päikesevarjutuse“ võitlusstseene – nüüdseks aga on ta rajalt maas😦

(Tänud, Käthlin tõlke eest!)

Toimingud

Information

9 responses

12 08 2010
:(

Jumala kahju.😦 Kui käisin päikesevarjutust vaatamas tundus kohe et victoriaga on midagi teisiti.

6 09 2009
Itiiiii

Minu arust ei sobi see uus näitleja Victoria rolli absoluutselt . Rachelle Lefevre oli, on ja jääb ainukeseks õigeks Victoriaks .

15 08 2009
margit

ma ka ei taha kedagi teist, ma olen Rachellega nii ära harjunud ja ma tõesti ei kujuta kedagi teist ette Victoriat mängimas.😦

14 08 2009
elis

inimesed on ju selle victoriaga harjunud ma küll kedagi teist ei taha

14 08 2009
Karmen

kahu jahh ..ma tahtsin ka et ta seal ikka osaleks ..😦

12 08 2009
wnmg

ma võin kõlada kui väga kitsarinnaline inimene, aga ma olen rohkem kui kindel, et victoriat ei oska mitte keegi nii hästi mängida kui seda teeb rachelle!
summitist on see väga nõme. väga väga nõme.

12 08 2009
kelly

BRING RACHELLE BACK !

tegelt ka , ma arvan , et see uus näitleja ei saa nii hästi hakkama .

12 08 2009
Mina

Tõesti kahju temast, ta näitles Victoriat nii hästi.

12 08 2009
Barbara

kahju temast,huvitav mis siis saaks kui pattisonil tekkiks konflikt summitiga,siis vist fännid tõstavad mässu.

Lisa kommentaar

