Charlie Bewley: käib eriüksuses, töötas geibaaris.

14 08 2009

Hiljuti küsitlesid fännid twitteri vahendusel “Noorkuu” näitlejalt, Charlie Bewley’lt. 200908130903

Tagasisideks said nad küllaltki naljakaid vastuseid, mõned neist siin –

  • Kuidas on olla mainitud #MMM (More Men Monday’l)? – “Ma töötasin kaks aastat gaibaaris.. olen seal juba olnud, kullake.”
  • Missugune on sinu lemmikmälestus seoses nädalaga, mille veetsid Itaalias? – “Kastmisvesi igalpool tüdrukute hulgas, pärit minu Julieti rõdult.”
  • Okei.. alati hea küsimus..um..mis on su lemmik pitzzakate? – “Ananass. Aga ma pole gei.”
  • Ma tahan vastust, Chuck! (?) Kas sa abiellud minuga? Ära lase tüdrukul oodata. – “Jah, ma abiellun sinuga, kuid sa pead enne kosuma.

Ülejäänud vastuseid saab lugeda Charlie Twitteri kasutajast.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

