Edi Gathegi räägib “Noorkuust”

17 08 2009

DSC_0030-280x185Edi Gathegi rääkis oma privaatsest “Noorkuu” vaatamisest Twi Tuuril. Q&A sai sellest nii mõndagi teada.

Mis oli sinu reaktsioon Stephenie Meyeriga, kui te nägite “Noorkuud”?

Ma istusin Stephenie Meyeri kõrval, privaat kinos, milles oli ainult 10 istekohta. Ja ma vaatasin seda imeilusat filmi, ning nüüd olen ma kindel et te hakkate seda ARMASTAMA. Ma ei tea kedagi, kes ei hakkaks seda armastama. Kindlasti toob see film juurde meile veel rohkem fänne, eriti naisfänne. “Videviku” kuttidele hakatakse pidama jahti.

Tundub et film on väga hea!


Toimingud

Information

6 responses

18 08 2009
Karmen

OIIIIIIIIIIIIII.ma tahan KAAA näha !!!

18 08 2009
margit

kas nad peavad meid siis niimoodi piinama, muudkui räägivad, et näe mina nägin, aga sina ei näe.😦
ma lihtsalt ei jõua noorkuud ära oodata.

18 08 2009
kelly

ma usun jahh edi juttu😀 , tahan nähaaaaa !😀

17 08 2009
Elis

Tahaks näha jah ! Ma ei jõua enam päevagi oodata😀 !

17 08 2009
Eliis

Omg , mõnel veab rräigelt , oleks tahtnud vaim olla ja sinna kinno minna😀

17 08 2009
Grete

oh, jubedalt tahaks näha juba !

Lisa kommentaar

