Intervjuu Robertiga

17 08 2009

The Daily Record’il on intervjuu Robert Pattinsoniga. Rob räägib filmidest, fännidest ning paljustki muust. robert-pattinson-image-2-397444922

Väiksed väljavõtted intervjuust:

– “Ma ei mäleta, missugune mu normaalne elu on.”

– “Kogu selle interneti-värgi ja Twitteri pärast on rahvasumm sealgi, kus mina, juba vähem kui poole tunniga.”

– “Ma olen õppinud samas kohas püsima mitte rohkem kui 20 minutit.”

– “Tänavatel kõndides on mu saatjaks alati karjumine. Ja ma ei saa ennast ikka veel vaadata. See on alati nii olnud. Enda nägemine “Videviku” esilinastusel oli viga.”

– “End vaadates ma nagu tunneksin kõikide teiste reaktsiooni. Ma ei suuda sellega toime tulla.”

Kogu artklit saate lugeda siit.

UUENDUS

kell 16.03: Lisasime peaaegu täieliku tõlke!

Ometi väidab Robert, et ta ei ole võtetel häbelik – alles siis, kui filmimine on lõpetanud, tunneb ta end ebamugavalt.

Aga ta väidab, et ei hooli oma välimusest, kuigi paistab, et ta on endaga hoopis vastuolus.

Kuid kui ta ei hooliks, kas ta oleks rõõmus iseend vaadates? Ta ütles: “See on mõttetu end vaadata. Sa saad kas suure ego või langed masendusse. Niiet ma väldin mõlemat korraga.”

Puupüstitäis kinodest eemal on näitlejal samuti raske – ja mitte ainult ego pärast. Juunis jooksis ta New Yorkis takso ette, kui püüdis põgeneda karjuvate tüdrukute eest.

“Noorkuu” filmimise ajal käisid ringi väited, et Robertit kaitsesid New Yorki politsei ja Robert tunnistab, et ta eelistab kaitset, kui on suured rahvahulgad, sest siis on julgeolek kohe varnast võtta.

“Aga kui sa oled üksi, siis võid hulluks minna,” ütleb ta.

[…]

Film, sama suur kui raamat, võttis 11 auhinda Teen Choice Awardsilt, Robert võitis Best Hottie ja Best Actori auhinna.

Uues filmis on armastuse kolmnurk vampiirist Edwardi, tema inimesest armastuse Bella – keda mängib tema kuulujuttude järgi pruut Kristen Stewart – ja libahundi Jacob Blacki, mängib Taylor Lautner, vahel.

Filmis on Robertist särgita stseen ja jällegi on kohmakus kohal, hoolimata sellest, et näitleja on olnud modell neli aastat.

“Ma tundsin ennast nii ebamugavalt,” väitis ta. “See on tõesti nii piinlik,” lisas ta naerdes.

Pärast “Videviku” edu, on Robert mänginud sürrealistist maalijat Salvador Dalid “Little Ashesis” ja piinavas romantilises draamas “Remember Me”, kus esineb ka endine James Bond ehk Pierce Brosnan, “Remember Me” on plaanitud kinodesse järgmise aasta algul.

Olles alles jälle Edwardit mänginud, mis teeb Roberti karakteri maailma üheks kuulsaimaks vampiiriks? “Mulle meeldib teda mängida,” ütles Robert, kellele õnneks ei meeldi päikese käes logeleda, niiet ei pea muretsema vampiirikahvatuse pärast.

“Ma ei tea, kas ta meeldib mulle inimesena.”

“Ta on natuke liiga sirgjooneline minu jaoks. Ta ei ole mässumeelne. Ma arvan, et seda tuleks austada.”

Robert comes across as a little straight-laced himself, and it seems he wants to rebel on screen for the time being.

Ta sündis Londonis ja ta ema töötas modelliagentuurile, niiet see polnud eriline pingutus näha teda 12-aastaselt modellina.

Kuigi ta modelli karjäär kestis ainult neli aastat, sest ta väitis, et on hakanud välja nägema palju vanem, mitte see teismeline nagu ta oli enne.

Robert on võtnud näitlemistunde ka Barnes Theatre Companys ning 2004. aastal tegi ta oma telefisioonidebüüdi “Ring of the Nibelungsis” ja filmis “Vanity Fair”, kuigi tema stseenid kustutati ja olid nähtavad vaid DVD versioonid.

Ta roll Harry Potteris pani kriitikud nimetama teda uueks Jude Law’ks. Muidugi, jälle, tunnistab ta, et tal on raske selliseid ütlusi vastu võtta.

“Ma ei ole väga hea komplimentide vastuvõtja,” avaldas ta.

“Ma olen üks neist tüütavatest inimestest. Kui keegi ütleb, et ma andsin hea esinemise, ütlen ma ‘oh, jah, jah’ mitte väga huvitatud moel. Aga kui keegi ütleb, et ma olin halb või midagi, siis ma nõustun – kuigi ma vihkan seda samal ajal.”

Esimese kuulsuse lainega seoses tunnistas Robert, et ta luges internetist, mida tema kohta on kirjutatud ja väidab, et sellest sai sõltuvus.

Aga nüüd nimetab ta interneti-klatši “mürgiseks”, lisab: “Sa ei saa lasta kellelgi suvalisel end käsutada.”

Nagu Harry Potteri staar Daniel Radcliffe, paljud inimesed ..

Like Harry Potter star Daniel Radcliffe, many people will find it hard to ever disentangle Robert with his character Edward.

Ja nagu Daniel, on ka “Videviku” staar õnnelik, et inimesed saavad teda mäletada vampiirirollis.

Parajasti üritab ta selgeks teha, et ta ei ole ainult “Videviku” filmides.

Nagu “Remember Me’s” Pierce Brosnaniga, saab Robertit näha ka järgmine aasta Hugh Jackmaniga vesterndraamas “Unbound Captivesis”.

Lavastaja Brett Ratnergi tahab teda oma uude koomilisse filmi “Youngblood”, mis kaasab superkangelaste tiimi.

Viimaseks, end kokku võttes, ütleb Robert: “Ma ei arva, etma peaksin kellelegi midagi tõestama. Ma ei oota, et keegi annaks mulle pausi, vaheaja. Ma ei ole ük sneist inimestest, kes tahab karjuda ‘andke mulle võimalus. Ma näitan, mida ma oskan teha’.”

“Tegelikult, mind eriti ei huvita. Kui sa teed midagi, siis publik reageerib. Ja kui sa tegelikult ei saa mängida mingit muud osa, siis on see ka okei.”

Õnneks Robert ei näe välja nagu ta oleks probleem.


Toimingud

Information

12 responses

17 08 2009
renali

robist on tõesti kahju tunnen talle kaasa kuigi ise olen ka ta fän aga mitte nii hull kui mõni on:)

17 08 2009
kelly

ma üritasin nats tõlkida😀

Robert had also taken up amateur dramatics at the Barnes Theatre Company and, in 2004, made his television debut in Ring of the Nibelungs and in the filmVanity Fair, although his scenes were deleted and only appear in the DVD version.

— Robert on ka võtnud näitlemistunde Barnes Theatre Company’s ja 2004. a. tegi ta oma televisioonidebüüdi Ring of the Nibelungs’s ja filmis Vanity Fair, kuigi tema tseenid olid eemaldatud ning olid nähtavad vaid DVD versioonis.

And like Daniel, the Twilight star is happy, for the time being, for people to remember him for his vampire role.

— Ja nagu Daniel, on ka “Videviku” staar õnnelik , et inimesed saavad teda mäletada tema vampiirirolli tõttu . ( pole kindel , kas on õige😀 )

17 08 2009
wannabeat

Suur tänu!😉

17 08 2009
hello

“Õnneks Robert ei näe välja nagu ta oleks probleem.”
hästi öeldud.🙂
aga jah,loodan et inimesed ta ajapikku rahule jätaksid.

17 08 2009
margit

temast on tõesti kahju, kogu see kuulsus ja tähelepanu ei mõju talle hästi, aga hullud fännid ei saa sellest aru.😦 inimesd võiksid lõpuks ta rahule jätta, ma ei saa aru kuidas ta juba hulluks pole läinud, kui nii edasi läheb lõpetab ta kuskil hullumajas.😦

17 08 2009
sandra

ma olen sinuga täiesti nõus😦

22 08 2009
Elis

Mina ka😦 .

17 08 2009
kelly

niii kahju temast .

17 08 2009
jo

Robert on tõeliselt muutunud. Intervjuu oli väga negatiivne. sad.

17 08 2009
Elis

Robert on jah hästi negatiivseks muutunud .😦

17 08 2009
Mari

Oleks väga tore kui keegi tõlgiks kogu artikli ära, paljudest asjadest siiski aru ei saa.

17 08 2009
Grissu

Nõustun Mariga, väga tore oleks, kui tervenisti oleks ära tõlgitud. Aga need esimesed tõlgitud on lahedad.

Lisa kommentaar

