“Noorkuu” näitleja Noot Seear räägib filmimisest

17 08 2009

Noot SeearInterview Magazine‘il on intervjuu “Noorkuu” modellist näitlejanna Noot Seeariga, kes räägib palju huvitavat oma elust, filmimisest ja nimest.

DARRELL HARTMAN: Mida sa pidid osa saamiseks tegema?

NOOT SEEAR: Ma ei päevitanud kaks kuud. See oli kohutav, ja täiesti ebavajalik, sest nad niikuinii värvisid mind valgeks. Ja ma pidin kandma neid hulle kontaktläätse, millest ma läbi ei näinud. Umbes nagu oleks suusatanud kohutavas lumetormis. Võisin näha umbes kahe jala kaugusele enda ette.

DH: Kuidas olid lood riietusega?

NS: See oli selline punane, lainetav kleit kõrgete kinnastega ja suurte vanade kõrgete kingadega.

DH: Kleit? Raamatus on miniseelik.

NS: Ma tean! Ma ei saanud eriti jalgu näidata.

Loe tervet intervjuud Noot Seeariga Interview Magazine‘ist.


Toimingud

Information

4 responses

17 08 2009
Maire

Kas keegi oskab aidada ja ütleb mulle keda see Noot üldse noorkuus mängib.:D

18 08 2009
catu

heidit, kes toob volturisse turiste vms minu teada

17 08 2009
catu

mnjaa lätsed, ainuke asi mis mulle Noorkuu juures ei meeldi et need läätsed tunduvad väga ebaloomikud, Videvikus olid paremad, aga nuh see on minu arvamus….aga vb on see tingitud ka ”screeni” värvist

17 08 2009
Hannah

Xd vaene noot ei saanud päevitada😀

Lisa kommentaar

