Intervjuu Ashley Greene’iga

19 08 2009

1zz-214x300Can Mag’il on intervjuu Ashley Greenega. Ta räägib Noorkuust ja Päikesevarjutusest. Intervjuud saab lugeda siin.

Väike lõik intervjuust:

See võib muutuda karmimaks Päikesevarjutuses, aga Greene pole veel seal. “Ma just sain käsikirja, kolm päeva tagasi. Mul pole olnud palju aega, et seda uurida. Aga ma teen seda, ma annan oma treenerile ideid. See on samas hästi hea, sest me mängime samu karaktereid ja ma tunnen et kõige raskem osa on möödas ja meil on lihtsalt lõbus seda kõike tehes. Aga ma olen väga elevil, kuid ma ei tahaks veel midagi välja rääkida.”


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

