Kristeni intervjuu

20 08 2009

101

Dazeddigital.com’il on palju pilte Kristeni photoshootingust Dazed and Confused ajakirjale. Neil on samuti intervjuu temaga. Pilte ja intervjuud saab lugeda siit.

Väike lõik sellest:

DD: See, et ajakirjanikud sind taga ajavad, on “Videvikust” saadik eks?

Kristen Stewart: Jah, “Videvikust” saadik. See on ainuke põhjus, miks nad üldse väljas on. Nad uurivad netist välja, kus ma olen – Twitterist. Kõik, kes tahavad teada, kus ma mingil ajal olen, lähevad Twitterisse, see on nii absurdne.”


Toimingud

Information

5 responses

20 08 2009
Kärdu

Minu arvates on ta ka väga ilus, pildid on ju sama head kui modellil🙂

20 08 2009
margit

ta on nii ilus, et võtab sõnatuks, mulle meeldib, et ta on aus ja realistlik, aga ma arvan, et ta ei peaks intervjuus ropendama.🙂

20 08 2009
rrellu

mulle üldse ei meeldi see, et ta ropendab😀

22 08 2009
Karmen

suht inimlk ,ma mõtlen et kõik ropendavad.. okei mitte päris kõik aga almost ..

22 08 2009
Karmen

inimlik*

Lisa kommentaar

