Catherine Hardwicke lõpuks avalikustas teised Edward Culleni kandidaadid

23 08 2009

Enne, kui “Videvikku” filmima hakati, käis tige võitlus, kes saab Edward Culleni osatäitjaks. Hiljuti Phoenixis toimunud TwiTouril avalikustas esimese filmi lavastaja Catherine Hardwicke, kes olid need teised kandidaadid Edward Culleni osatäitjaks:

Jackson Rathbone - Ben Barnes - Shiloh Fernandez

  • JACKSON RATHBONE
  • BEN BARNES
  • SHILOH FERNANDEZ

Jackson Rathbone on teadagi “Videviku”-saaga filmides Edward Culleni venna Jasper Hale’i osatäitja ning täidab oma rolli suurepäraselt.

Kas kujutaksite kedagi neist kolmest praegu Edward Cullenina?😉


Toimingud

Information

24 responses

16 02 2011
b+e=r

ei ikka rob

15 02 2011
Rose

Ainus ja õige on Robert Pattison

28 12 2010
Margit

Oo jaa, Ben Barnes oleks võinud selle osa saada. Mul jookseb juba tema pilti vaadates suu vett.😉
Rob mulle isegi alguses meeldis, aga nüüd sümpatiseerib iga korraga üha vähem.

21 07 2010
b

minu arust rob sakib, andke andeks, aga jah
iga osaga läheb ta järjest jubedamaks ja jubedamaks. minu arust ei mängi ta edwardit väga välja.. raamatus käib ta ka pinda

3 04 2010
EdwardOnParim

Robertile jäävad kõik teised alla… Ta lihtsalt kõige ilusam, parem, andekam jne.😀

3 02 2010
Mannu

noo… nüüd on nii et algul oleks kedagi Jacksoni sarnast ette kujutanud aga noo jhm… enam mitte :D!!

9 10 2009
kaisa

Robertil pole asendust.
Need kaks viimast veel eriti haledad…, :S
praegune Edward ikka kõige parem.

27 09 2009
Kapsas

Üli kahtlased tüübid!!!!!!!!!! Praegune Edward on ikka kõige parem!

12 09 2009
triinu.

kui keegi teine oleks näiteks see ben barnes edward ja rob oleks siin piltide keskel siis ütleks te sama, ma arvan, te olete harjunud praeguse edwardiga. Mina samuti😀

6 09 2009
Itiiiii

Hhaha , mitte keegi ei ole nii pandav kui Robert😀 . Ta on täpselt õige Edward , superlux lihtsalt😀 . Need kolm , no need kaks viimast on eriti kahtlased . Jackson on veel normaalne , aga ta sobib Jasperiks rohkem😀 .

24 08 2009
Riinu

Mina kujutasin raamatut lugedes Edwardit pigem Rathbone sarnasena ette. Kui esimest korda filmi nägin, mõtlesin, et tema peaks hoopis Edward olema. Kuigi olen Robertiga ära harjund, arvan ma siian, et ta on pisut kandiline:P

23 08 2009
Karmen

väga imelik oleks😀

23 08 2009
kelly

ja seee kolmas on nagu elf võiniii😀 , maitea , meenutab xd

ooooo , päkapikk pikk pikk pikk talle ütlesiiiin , kas pole tore , et sa edwardit mängisiiiiid – NOOOTTT😀

23 08 2009
wannabeat

Hahaha😀

23 08 2009
kelly

Ma keeran ära vaikselt juba😀

dazzeled by Edward ikkagi😀

23 08 2009
kelly

apppi , Jacksonit küll Edwardina ei näe, ööäöäöäö , Kristeniga : S , ta sobib Ashleyga niii hästi ju : P

23 08 2009
Barbara

ei kujutaks tema asemel kedagi..

23 08 2009
jannu

ei kujuta😀

23 08 2009
Hannah

raske on ette kujutada kedagi teist koos Kristeniga…prhhh… jube o.o

23 08 2009
kelly

Robertita ei kujuta seda filmi enam ettegi😀

23 08 2009
Grissu

Jacksoni või Shilonina veel, aga Rob on parim

23 08 2009
Elis

Ei kujutaks😀 Robert on super hea😉 .

23 08 2009
margit

kusjuures kui mina raamatut lugesin siis ma kujutasin Edwardina ette kedagi Jackson Rathbone sarnast ja kui ma filmi vaatasin mõtlesin ka, et Jackson oleks hästi sobinud, aga nüüd enam ei kujuta tõesti kedagi Roberti asemel ette.🙂

23 08 2009
Kristin

Enam ei kujutaks… Rob on super!

Lisa kommentaar

