“Koidukuma” – kas ikka tuleb film?

23 08 2009

Robert Pattinson ja Kristen Stewart Edwardi ja Bellana

E! Online kirjutab “Koidukuma” filmiks saamisest, artikli autor Mark Malkin väidab, et tal on eksklusiivset informatsiooni filmitegijatelt. Toome teieni Mark Malkini artikli eestikeelsena –

Sellel ajal, kuni pole ametlikku teadaannet, et neljandast raamatust tuleb film, lubab Summit Entertainmenti tegelane, et “Päikesevarjutus” ei ole viimane, kus me Robert Pattinsoni & co.-d näha võime…

“Fännid peaksid puhkama teadmisega, et me töötame parajasti Stephenie Meyeriga, et tuua “Koidukuma” suurele ekraanile,” ütles Summiti tegelane. “Nagu kõikide loovprotsessidega, võtab see aega. Teeme kindlaks, et teeme õigest.”

Ja nagu “Videviku” fännid teavad, tähendab see arvatavasti “Koidukuma” tegevustiku pehmendamist.

“Meie fännid on PG-vanusepiirangus, ja ma ei tunne vajadust näitamaks neile vägivaldsust ja verd,” ütles “Videviku”/”Noorkuu”/”Päikesevarjutuse” stsenarist Melissa Rosenberg aprillis.

Veri või mitte, Kristen Stewart ütles arvatavasti seda paremini, kui rääkisime temaga märtsis.

“Me kõik tõesti loodame, et saab olema ka number neli,” ütles ta siis. “Ma olen üsna kindel, et fännid ei.. kaota huvi. Ainus põhjus, miks neljandat ei peaks tulema, on arvamus, et inimesed ei hooli enam, ja ma tõesti ei usu, et see juhtub.”

Loe originaalartiklit E! Online‘ist.


Toimingud

Information

5 responses

30 01 2011
jane

kindlasti peab tulema ma olen fänn

23 08 2009
Elis

Tahaks ikka et tuleks film🙂 .

23 08 2009
margit

ma loodan nii hullult, et fim ikka tuleb, vahet pole kui nad peavad seda väga muutma, mina läheks igal juhul vaatama.

23 08 2009
Ällu

BooBoo Stewart ütles et tuleb Breaking Dawn🙂

23 08 2009
Grete

film peab kindlasti tulema.
ma loodan vähemalt.

Lisa kommentaar

