Kristen Stewart ja Taylor Lautner räägivad rasketest stseenidest “Noorkuus”

26 08 2009

MTV-l on uus intervjuu Kristen Stewarti ja Taylor Lautneriga. Näitlejad räägivad rasketest stseenidest “Noorkuus” ning Taylor räägib, kuidas tehti muundumise stseeni.

MTV: Mis on üks põhiasju, mida himustate meid nägema novembris kinos linastuvas “Noorkuus”?281x211

Lautner: Ma arvan, et suurim asi, mida õpite, on minu kadumine mõneks ajaks, ja Bella hakkab laskuma depressiooni. Sina langed depressiooni – nimetaksid sa seda nii? – kui ma lahkun.

Stewart: Oh mu jumal, jah.

Lautner: Siis tuleb Bella tagasi ja avastab, et ma olen libahunt, niiet see on paras kõmin. Jah, ma sain libahundiks mõned korrad muunduda, mis on äge.

Loe tervet intervjuud Kristeni ja Tayloriga MTV kodulehelt.


Toimingud

Information

One response

26 08 2009
Hannah

aa nii nummi intervjuu :D:)

Lisa kommentaar

