Stephenie Meyer loodab, et “Koidukuma” tuleb kahe filmina

28 08 2009

Kunagine Supermodellide saates osalenu Kim Stolz intervjueerib Stephenie Meyerit.

Stolz küsib Meyerilt, et kui kõik raamatud tehakse filmideks, siis millise filmi tegemist ta kõige rohkem ootab. Stephenie vastab, et ta loodab ja arvab, et tehakse viis filmi – “Koidukumast” kaks – kuna muidu tuleks liiga palju ära lõigata.

Veel ütleb Meyer, et tahab paljusid asju näha, ei saaks üht filmi valida. Kindlasti tahab ta näha “Päikesevarjutuses” olevat peatükki “Tuli ja jää”. Meyer arvab, et mõned asjad tulevad visuaalsemalt paremini just filmides, mitte raamatus. Näiteks toob ta Bella sukeldamise “Noorkuus”.

Kas teilgi on omad hetked raamatutest, mida sooviksite filmides kindlasti näha?🙂

ta räägib, et ta tahab apljusid asju näha, et ta ei saaks ühte filmi valida. et eclipsi peatükk “fire and ice”, et seda ta tahaks näha. ja ta arvab, et mõned asjad tuelvad visuaalsemalt  paremini just filmides, kui raamatus. näiteks bella sukeldumine noorkuus-

Toimingud

Information

5 responses

2 12 2009
A..

Ma tahaks seda kohta “Päikesevarjutuses” näha, kus nad telgis on – Jake, Edward ja Bella . Ja kui Jake soojendab Bellat ja samas Jake ja Edward räägivad üksteisega seal telgis.

29 08 2009
Elis

Mina käiksin meeleldi kaks korda kinos😉 .

29 08 2009
margit

minu meelest võiks ka tulla koidukumast kaks filmi, ühe filmi sisse nad ei suuda küll kõiki tähtsaid kohti ära mahutada.🙂

29 08 2009
Maarja

No näiteks minu lootused on väga suured Noorkuu filmi suhtes, kus Edward Bella maha jätab. Ma loodan, et nad on suutnud edasi anda seda valu, mida Bella tunneb – justkui oleks tal lahtine haav, mida ta koguaeg kinni hoidma peab ja nad suutsid seda emotsiooni edasi anda. Näiteks raamatut lugedes hakkasin ma isegi nutma selle koha peal. Ning loomulikult tahaks ma, et Noorkuus oleks sisse pandud vastav lõik: “Ma olin nagu üksinda jäänud kuu – minu planeet oli hävinud mingis kataklüsmilises, katastrooffilmist pärit hävingus -, mis jätkas kõigest hoolimata tiirlemist oma väikesel orbiidil ümber nüüdseks tühja koha, eirates kõiki gravitatsiooniseadusi.”

See mu lemmik🙂

28 08 2009
Grissu

Kim’il on pikad juuksed :O, ma tahaks näha hmm, ma ei oska öelda kindlat kohta ei oskagi välja valida raamatud on üleni nii head et oioioi kõik võiks sees olla😀

Lisa kommentaar

