Veel pilte Forksi Keskkooli lõpetamiselt

30 08 2009

twilight set 29aug09 03

twilight set 29aug09 06

Lainey Gossip avaldas veel lõpetamise pilte. Ülemisel pildil on näha Michael Welchi,  Christian Serratost ja Justin Choni ning alumisel Anna Kendrickut.

Toimingud

Information

2 kommentaari

31 08 2009
margit

ma olen ka neid pilte juba mitu päeva tagasi näinud, eks ma ikka uurin igalt poolt, ma pean kõike teadma mis seal võtetel toimub. 😀

31 08 2009
eliise

lahedad pildid 😀 mulle meeldivad 😀 olen neid juba ennem ka juba näinud

Lisa kommentaar

