Jackson räägib Jasperi minevikust

2 09 2009

normal_001
MTV intervjueeris Jackson Rathbonet, kes räägib Jasperi minevikust ja “Päikesevarjutusest”.

Väike lõik artiklist:

MTV: Jackson, mida sa järgmise filmiga tegelemisel kõige rohkem ootad?
Jackson Rathbone: Olen väga põnevil, et saame alustada “Päikesevarjutuse” filmimist. Mul oli ka juba võimalus stsenaariumit lugeda ning Jasperi minevikuga tutvust teha. Minult on ka juba küsitud, kui hästi ma ratsutada oskan. Vastasin, et oskan hobusega galopeerida ja traavida ning muud seesugust. Sellest on möödunud juba kaks või kolm aastat, millal ma viimati hobuse seljas istusin, kuid ma olen põnevil sadulasse naasmise üle.

MTV: Nii et me saame ka ülevaate Jasperi minevikust?
Jackson: Jah, me filmime tsiviil-sõja kaadreid ning ka mõned võitlusstseenid. See on tore, sest ma just lõpetasin “The Last Airbenderiga” ning olen võitlusega tegelenud juba viimased kuus kuud. Nii et olen valmis sellega ka jätkama.

Kogu intervjuud saate lugeda siit.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

