Pattinsoni ja Lautneri filmid tulevad välja samal kuupäeval

10 09 2009

robert pattinson taylor lautner vma

Twilight Examiner kirjutab, et 12. veebruar on “Videviku” fännidele tähtis päev. Imelisel kombel on sellel veebruari päeval kahe filmi esilinastused, mis meile tähtsad on.

Nimelt on esilinastus nii filmil “Remember Me” kui ka “Valentine’s Day”. Hiljuti “Remember Me” võtted New York City’s lõpetanud Robert Pattinson mängib “Videviku”-saagas Edwardit ning Taylor Lautner, meile kui Jacob, on andnud oma panuse “Valentine’s Day’sse”. Jääme ootama ja loodame, et filmid jõuavad ka Eesti kinodesse😉


Toimingud

Information

6 responses

30 10 2009
Kerli

hmm mõlemad ilmuvad mu sünnipäeval😀
küll see tuleb tore😀

11 09 2009
Mari

Mina ei suuda jälle Remember Me`d Pattinsoniga ära oodata, nii loodan, et meie kinolevi selle kasuks otsustab. Tahaks tema kõik filmid ära näha, ülejäänute puhul ongi õnnestunud, aga The Summer House`i pole küll kusagilt leidnud.

10 09 2009
Elis

Lahe (; , ma tahaks juba näha😉 .

10 09 2009
Karmen

laheeeeeee ,ootan jubaaa täiegaaaa .

10 09 2009
Lisett

Mhmmm .suht laheeeee .
aga Taylori filmi kui ma vaatan ,siis ma ei tea mida ma teen ,ta ju suudleb selle Swifti-gaaaa . :SS:S::S:S

10 09 2009
laura

ma ei suuda valentine’s day’d ära ooodata. nii superluxx minuarust

Lisa kommentaar

