Mida võib näha “Noorkuu” kolmandas treileris

11 09 2009

aro-caius-alec-new-moon-volturi MTV kirjutab, et VMA-l näidatava “Noorkuu” kolmanda treileri lühendatud  versiooni saab näha “Sorority Row” alguses. Samuti kirjutatab see järgmist:

” Kui “Videviku” puhul huvituti kõige rohkem Bella ja Cullen’ite nägemisest, siis “Noorkuus” tahetakse näha, kuidas Volturid ja Quileute hundikari ellu äratatakse. Treileri alguses on väike klipp Jane’st (Dakota Fanning) ning samuti saab esmakordselt näha Volturide täielikku koosseisu, kus Aro (Michael Sheen) murrab ühe vaese inimese kaela.

Kui esimene täielik “Noorkuu” treiler näitas, kuidas Edward (Robert Pattinson) ja Bella (Kristen Stewart) lahku läksid, siis see keskendub kõigele, mis tuleb pärast. On klippe Bella mootorratta õnnetusest (mida nähti ka Comic-Con´’il); Jacobist (Taylor Lautner) kes küsib temalt mida ta ometi mõtles ja Jessicast, kes küsib Bellalt, et kas Bella on nüüd adrenaliininarkomaan. Me näeme palju rohkem Bella kaljult alla hüppamisest (väga võimas pettekujutlem Edward’ist vees) ja Jacob’ist, kes püüab teda lohutada. Me näeme ka Alice’it (Ashley Greene) seletamas Bella’le, et Edward peab teda surnuks; väga pingelisi kaadreid Itaaliast; Bella jooksu Edward’ini ning Alice’i seksikat kollast Porsche’t.

Visuaalselt on “Noorkuu” film “Videviku” filmist kümme korda kõrgem tase. On kiireid välgatusi Laurent’ist (Edi Gathegi) ning tema uutest punastest kontaktläätsedest ja mõningaid kaadreid Sam’ist ja teistest hundikarja liikmetest enne ning pärast ümberkehastumist.

Treileri lõpus näeme eepilist võitlust Volturide juures ja saame kuulda Bella tunnusrida “Ei, Edward, ära tee!” Kõige parem osa treileris on selle viimane hetk, kui Jane kõnnib ekraanile ja ütleb “See võib ainult natuke haiget teha” “

Mida teie arvate? Kas see treiler saab olema teie ootustele vastav?


Toimingud

Information

14 responses

5 11 2009
Anonüümne

omg fjsdnfuojn

22 10 2009
twiksike

lihtsalt #&@*! painab see nagu pissihäda. tuleks see ometi kiiremini

12 09 2009
triinu.

Mis on “Sorority Row” nimi eestikeeles, kas keegi teab?

12 09 2009
Barbara

kõva…

12 09 2009
Mina

ooooooooooo, ma nii ootan

12 09 2009
laura

12 09 2009
kat,

niii äge

11 09 2009
ennnnnnu

ilmselt tuleb üleootuste .

11 09 2009
Brenda.

See tuleb ülilahe

11 09 2009
Elis

Wow .. see tuleb ilgelt lahe😀 , ma ei jõua ära oodata😀 !

11 09 2009
liisu

loogiline kui ma juba lugesin siis ma mõtlesin rsk võiks kiiremini tulla juba:)

11 09 2009
laura

ma arvan et meil on varsti pmst terve film vaadatud, ainult klippide kaupa. ma tean et ootus on suur ja tahaks näha juba jms. aga see üllatus pole lõpuks nii suur ju, kui me pmst pool filmi juba klippide kaudu ära näinud oleme. aga see on ka ainult minu arvamus..

11 09 2009
rrellu

ma arvan täpselt sama, et kinos vaadates sa mõtled tegelikult et, ah ma ju tean mis siin nüüd niiumbes 3 minuti jooksul juhtub.

11 09 2009
Kärdu

Ma arvan, et see tuleb ülivigne.

Lisa kommentaar

