Noorkuu kolmest treilerist kokku pandud treiler

16 09 2009

Wow!


Toimingud

Information

25 responses

2 10 2009
ave

apppiiiiiii ma ei suuda novembrit ära oodata.ma lähen enne hulluks koos lennega:D🙂 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 10 2009
ave

aaaappppppppiiiii ma ei suuda novembrit ära oodata. ma lähen enne hulluks

20 09 2009
Kapsas

Vaadake selle kiss my koha peal Bella kulmu! Hahahaaaaaaaa!

20 09 2009
Kapsas

See treiler on liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiga heaaaaaaaaaa , et olla tõsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ma oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootan sedaaaaaaaaaaaa filmi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vägaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

19 09 2009
Anonüümne

ei tahaks ülbe olla ega midagi aga kas te uusi asju ka üles juba laete? igavaks muutub ära

19 09 2009
Hanna-Liis

vaatan VMA-d Rob, Kris ja Taylor on megad seal. Ma karjusin ja nutsin kui trailer hakkas😀

19 09 2009
Anonüümne

lahe,ja varsti siis see päev käes kui esilinastub..

18 09 2009
Deevi

täiesti lõppp kui hea see oli . (l)

18 09 2009
Laura.
17 09 2009
eliise

omg omg jummalst lahe.seal on ka mingid klippid mida ma pole näinud nt lopus the girl gomes with us

17 09 2009
catu

see treiler oli vägev ja film tuleb veel vägevam, ja need kes juba teavad mis juhtub siis ehk ei olegivaja kinnogi minna🙂
cmon ärge vinguge

17 09 2009
Mannu

ma vaatasin seda juba mitu-mitu korda järjest .

17 09 2009
Elis

Oleks jah nagu terve film juba nähtud , aga see on ikka super !

17 09 2009
Grissu

Nagu oleks juba terve film nähtud, aga ikkagi superrrr.
WOW!!!!!

Aga kas keegi oskab öelda, kus kohast alates on Kristeni dublant ja üldse kus filmis. Ma üritan kogu aeg tuvastada kumb on aga siis vaatan jälle et ikka Kristen.

17 09 2009
Laura.

purskkaevust jooksis kristeni dublant :d

17 09 2009
wannabeat

Tore, et leidsin mõttekaaslase!😀 Minu meelest on ka täiesti võimatu eristada dublanti päris Kristenist, kui Bella läbi purskaevu jookseb, kus teoreetiliselt peaks seda dublant tegema.. Arvatavasti on siiski tegu väga hea videograafikaga või midagi..😉

17 09 2009
Grissu

Minu arust ei ole üldse vahest aru saada, mõni koht ainult ja mõned näojooned

16 09 2009
Laura.

aga see on põhiline mis filmis toimub. niiet pmst jah, need on kohad, mis teevad närvikõdi, ja need on kõik juba nähtud. ma usun et kui sa kino saalis istud, ja üle saali see kõik kajab, on efektid kõik palju paremad jms. aga sa juba tead mis juhtub.. oeh..

super on ikkagi.

17 09 2009
Mari

Olen Lauraga täitsa nõus. Mul on nii kahju, et suurem osa filmi tipphetkedest on juba ära nähtud. Aga loomulikult on video jube hästi kokku pandud.

16 09 2009
Triin

mina saatsin selle neile !!! ha haa ma nägin seda ennem

16 09 2009
:)

hei, oskab keegi õelda mis selle esimese laulu nimi on? see iiiiiiiiii iii iiiii😀
see lõpp teeb alati mulle räiged külmavärinad alati, see kus bella kisab, no, please please !

16 09 2009
E.

SUPER!

16 09 2009
kata

Nagu oleks terve fimi ära näinud

16 09 2009
.

Täpselt minu mõte.

16 09 2009
Kärdu

Irw, mis te arvate et ülejäänud aeg on must ekraan või? See on kokkupandult üle 6minuti pikk, aga film on poolteisttundi..
Naljatilgad :D:D

Lisa kommentaar

