Chris Weitz räägib “Noorkuust”

20 09 2009

weitzfeature BoxOffice tegi suurepärase intervjuu Chris Weitz’iga:

“Kuidas on juhatada filmi mida kõik tunnevad ja mille lõpp on juba ette teada?

Mingil määral on see mulle eeliseks. See, et inimesed teavad ja armastavad seda raamatut, tähendab seda, et nad tunnevad ka filmi ning tahavad seda näha ning just seda filmitegijad ootavadki. Raamatule toetumine ja muutatuste sisse toomine peavad olema tasakaalus. Mina pean ennast samasuguseks fänniks nagu teisedki, kuid minu võimuses on miljonid dollarid, et see kõik ellu äratada. Me kõik loodame, et inimesed on elevil ja vaimustuses, kuigi lõpp on teada.

On ju tehtud üsna palju filme vampiiridest, armastusest vampiiri vastu, teismeliste armastusest. Kuidas muutus just “Videviku” armukolmnurk nii fenomenaalseks?

Minu jaoks pole siin tegemist vampiiride ega ka libahuntidega. Tähtsad on tuttavlikud emotsionaalsed olukorrad. Bella peab valima lähedase armastava sõbra ning kauge ihaldusobjekti vahel.  Selline olukord nagu ka hülgamine on meile väga tuttavad. Ma olen seda kogenud. Kõik, kes pole just õnneseened, on seda kogenud. Kui sind maha jäetakse, arvad sa, et kui sa midagi piisavalt vaprat ja imelist teeksid, päästaksid sa ka oma purunenud suhte.  Sa paned end uskuma, et ta jättis sind ainult sinu enda heaolu nimel ning tegelikult on ka tema süda murtud. Tavaliselt pole see põhjuseks, kuid “Noorkuus” see nii just on. Hea et Summit’i filmistuudio mõistab, et filmi toimimiseks on vaja ka midagi süngemat. Nad ei karda ahastust ja kurbust, mis on raamatus. Õrnahingelistele on see tõeline katsumus nagu ka visuaalsed efektid.

Niisiis on selles sellist ooperlikku tooni, mis meeldib neile, kelle süda on murtud.

Ilmselt paneme me filmi soundtrack’ile lahkuminekuga seotud laule. Alexandre Desplat teeb Prantsuse romantismile omast muusikat. Sellest on tohutut emotsionaalsust. Ma peaksin veel lisama, et filmis on palju head ka meessoost inimestele, aga sellest räägime hiljem.

Ülejäänud intervjuud saate lugeda siit


Toimingud

Information

One response

20 09 2009
Elis

Wow… nüüd ma enam küll ei jõua oodata !😀

Lisa kommentaar

