“Noorkuu” staaride rahakotid pingul

22 09 2009

LiveJournal kirjutas artikli Robert Pattinsoni ja Kristen Stewarti palgatõusust. Tuleb välja, et 200 miljonit dollarit teinud “Videvik” andis kahele filmi peastaarile vaid 2 miljonit dollarit palka. Summit Entertainment aga ostis mõlemad näitlejad ära 12 miljoni dollariga, et nad osaleksid “Noorkuus”.

Küll aga pole teada, kui palju teenis “Noorkuuga” Taylor Lautner, kuid arvatakse, et tema palk on siiski väiksem. Arvestades Taylori jõupingutusi, et filmis osalemiseks kindel kandidaat olla, võiks tema palk ikka Kristeni ja Roberiga samaväärseks jääda.

Avalikkuse eest on veel varjatud “Päikesevarjutuse” palgad – kas samad või veel suuremad?

Mis te arvate, kas 12 miljonit dollarit on “Noorkuu” eest vähe, palju või paras? Tegu on siiski meie lemmiksaagaga..

(Allikas)

Toimingud

Information

13 responses

27 10 2009
Mannu

Ma sooviks et Taylor Launter Saaks ka raha . Minu arust on se paras neile , mul jäi suu lahti kui ma seda summat nägin ..

23 10 2009
Anonüümne

Ma arvan et see on paras kuna nad on ikkagi meie lemmiku ja vb see on nedne jaoks keskmine kuna nemad on ju kuulsad näitlejad ja seega harjunud ma arvan paremini elama.

23 09 2009
Renali

ei komentaari selle kohapealt liiga suur summa mis mind võtab pahviks

23 09 2009
Grissu

Annavad iga osaga raha juurde:D. Ma arvan et paras see on kroonides karm summa.

23 09 2009
PoD..

See on siis umbes 24 000 000 EEK-i
ja nad virisevad veel.

22 09 2009
sannu

minu jaoks on see väga palju , aga nendele on see vägagi paras kui siiis isegi vähe .🙂

22 09 2009
Elis

Täitsa paras minu arust😉 .

22 09 2009
Karmen

PAras,mõelege kui palju see Eesti rahas on ,niiet sobiv ma arvan

22 09 2009
liisu

ooosssa vana see on iikkka väga suur summa ju eesti rahas,,,,aga suht jh paras kuna ikkagi meie lemmikud

22 09 2009
Katzzzz

Ma arvan et New Moon toob palju rohkem sisse kui Twilight, niisiis paras kui mitte natuke vähe😀 .

22 09 2009
Mari

Paras kui arvestada ka nende praegust elu, mis on nagu põrgu.
Kui nad otsustavad neljandas osas mängida, siis selle eest pressigu küll kõva summa välja, sest keegi ei kujutaks filmi ette ilma Stewarti ja Pattinsonita peaosas.

23 09 2009
Grissu

Siis see ei oleks enam sama film, kui neid seal poleks

22 09 2009
Inx

paras…

Lisa kommentaar

