Kellan Lutz räägib filmi- ja staarielust

3 10 2009

Kellan Lutz

BlackBook.com-il on intervjuu meie lihaselise Emmetti osatäitja Kellan Lutziga.

Olen kuulnud, et saad “Videviku” fännidega hästi hakkama, keda kuulduste kohaselt on mõneti liiga palju.
Ma olen ülimalt õnnistatud, et saan olla osa sellest kõigest. Ma ei teadnud, et seda seeriat ja ma ei teadnud, et sellel on selline fänkond. Ma armastan käia fännide-/staaridekokkusaamistel. Sellepärast meeldib mulle Will Smith. Ta käib igal esilinastusel igas riigis. Ma tõsiselt imetlen seda, sest ta fännid on need, kes käivad ta filme vaatamas, ja see ei võta sult palju, et näitaksid oma tänulikkust.  ‘”Videviku” emad’ tegid koerasildid ja graveerisid neile igasuguseid lahedaid asju peale.

Kes on ‘”Videviku” ema’? Ma oletan, et vanemad, keda on nende lapsed sinna sihtinud?
Noh, tegelikult enamikult on see siiski vastupidine. See on naljakas, sest need emad on, et “Oh, me vajame pilti tütre jaoks, kas te saaksite teha pildi mu tütre jaoks?”. Ma küsin siis, et kus ta on? Ja ta ütleb: “Oh, oh, ta on sel nädalal koduarestis.” On isegi teatud ‘”Videviku” emade’ grupid, kes käivad igal fännide-/staaridekokkusaamisel. See on “Videviku” hämmastav pool. See on kõigile.

Loe tervet intervjuud BlackBook.com-ist.


Toimingud

Information

2 responses

4 10 2009
Grissu

Kellan võiks ka hakata igalpool filmi esilinastustel käima😀

4 10 2009
margit

võiks küll, Kellan ja teised võiksid ka eestisse esilinastusele tulla, ma oleks siis üliõnnelik.😀

Lisa kommentaar

