Uus intervjuu Robert Pattinsoniga

12 10 2009

robert pattinson

Sydney Morning Heraldil on uus intervjuu Robert Pattinsoniga, milles me saame endale meelde tuletada, et Robertil on ka see pehmem ja lahkem pool, millest me viimasel ajal siin lehel pole väga rääkinud.

Toome teieni mõned lõigud sellest intervjuust tõlgituna –

Küsi Robert Pattinsonilt, kuidas ta saab hakkama selle globaalse hüsteeriaga, mis teda ümbritseb, ja ta ütleb: “Hästi, ma loodan.” Siis tõmbab ta käega läbi oma sasiste juuste (märk, et ta on ärevil) ja lisab: “See on ikkagi üsna uus mu jaoks.”

Milline on aga eraelu tegelikult?

Üks hetk on tal väike osa kahes “Harry Potteri” filmis. Teisel hetkel on ta iga teismelise tüdruku kiindumusobjekt. Nad karjuvad just praegu tema hotelli ees. Ta on Prantsusmaal, et reklaamida “Noorkuud”, s.t. “Videviku” järge. Millal iganes ta läheb aknale, et suitsetada, on kuulda valjenevat kisa tänavalt.

“Kui aus olla, ma seni ikkagi ei saa aru, mis tegelikult toimub,” ütleb ta. “Näiteks, eile olin ma tänaval lõunatamas. Olime selles ühes kohas mitu tundi ja äkitselt oli seal 400 inimest. See oli lihtsalt nii veider ja see on nüüd kogu aeg nii.”

“Kui see teine osa tuleb välja, siis on näha, kuidas ma ennast tunnen. Enamasti suudan ma seda kõike ignoreerida ja teeselda, et seda päriselt ei juhtu,” ütleb ta, kõlades jube rahulikult.

“Ma lihtsalt ei võta seda tõsiselt. See on lihtsalt töö ja kuni see on töö, mida ma armastan, tüdrukud karjuvad Edwardit, mitte Robertit. Ma ikkagi ei leia kohtingukaaslast.”

Ja natuke ka “Noorkuu” filmist:

Tegelik põhjus, miks Pattinson nii rahulik on, on lihtne: “Ma ei ole teise filmi (“Noorkuu”) liider. Taylor (Lautner) on.” Ta irvitab idiootselt. “Ma ilmun ainult Bella unenägudes. Niiet ma olen filmis, aga fookus ei ole minule suunatud. Mul on lihtsalt tähtsad momendid alguses … ja lõpus. Niiet mul on rohkem nagu toetav roll selles filmis, seepärast ma tunnengi ennast nii vabalt. Ma ei pea tegelema selle bullsh*t‘iga, millega pidin esimese filmi ajal tegelema. Ma ei pea fännide pärast muretsema. Ma arvan, et ma tegin seda paremini, ilma igasuguste surveta.”

Loe tervet artiklit SMH-st.


Toimingud

Information

8 responses

14 10 2009
Kristin

kurat, kuidas ma seda meest ikka armastan.🙂

sigh.

13 10 2009
Liisu .

Mine metsa kui hea naljasoon sellel intervjuul on🙂

12 10 2009
Karmen

awwts !!

Tglt on ta väga armas inimene ja noo mina isiklikult kui teda näeks oleks naguu ,Vov see on Rob ,mitte et vov see on Edward ! 😀

12 10 2009
Itiiiii

Mul on temast nii kahju tegelt. Ning samas on mul kahju, et temast on nii vähe Noorkuus juttu. Ja see on väga hästi öeldud, et tema ei pea selle bullshitiga enam tegelema😀 .

12 10 2009
Elis

On jah hästi öeldud😀 !

12 10 2009
kelly

Ta irvitab idiootselt.

Minee,😀 , ma irvitasin kah idiootselt selle lause peale x’dd

12 10 2009
.

muuseas sama siin :’DD

12 10 2009
Ave

Ta on nii helge

Lisa kommentaar

