Nikki Reed räägib ajakiri Seventeeniga

17 10 2009

nikki reedNikki Reed, kes “Videviku”-saagas Rosalie Hale’i kehastab, jagab oma mõtteid noorteajakirja Seventeeniga.

Her New Moon Escape
It got really overwhelming when we wrapped the second film with publicity. Having people wait outside of my house sort of gives me a panic attack. I’m a believer in the concept that people should not be followed and photographed everywhere. I decided to leave for a little while, and it turned into a two-month vacation in Greece!
Missing Out on Vancouver
We got to really enjoy and explore Portland because we were a little bit more discreet [than we are now]. Shooting the second film was a game of hide-and-seek where we couldn’t go without being followed and looked at.
Kui keegi lugejatest on huvitatud tõlkimisest, tõlkige kommentaarides😉
Rohkem Nikki Reedi mõtteid ajakirja Seventeen kodulehelt.

Toimingud

Information

5 responses

20 10 2009
Laura.

um, uus klipp New Moonist, kus Bella annab släppi libahundile.
ugh palju veel?! miks nad kohe tervet filmi ei näita ?😀

20 10 2009
.

Vähe suu ajas ammuli ju..😀

18 10 2009
Katu

Ma olen ka täiesti nõus temaga :))) ja ma olen alati team jacob olnud😀

17 10 2009
Liina

Minu meelest kõige asjalikum jutt on sellest, miks ta Team Jakob on.

“Ma olen meie näitlejaskonnast ainuke, kes kuulub Jakobi tiimi.Ja see on sellepärast, et ma tunnen end teistest natuke vanemana, ja mulle tundub, et osa lapsemeelsusest on see, mis Bellal on Edwaridga, mis põhineb mõtlemisel, et ollekse valmis teise nimel kõik ohverdama. Bella mõtleb ainult Edwardist ja see ei ole tervislik. Ma võtan neid raamatuid alati tõsiselt ja näen neis peituvat metafooriat, ja sellest lähtuvalt on Jakob see õige. Ta on Bella sõber, armastab teda tingimusteta, ja Bella ei pea tema nimel mitte midagi ohverdama.Suhted koosnevad loomulikult kompromissidest, kuid ma ei arva, et nende nimel tuleks anda ära osa oma elust”

Kuigi ma olen endiselt Tiim Edward, saan ma täiesti aru, mida ta siinkohal mõtleb. Päriselus kukuksi asjad vb veits teistmoodi välja😉

18 10 2009
margit

ma olen ka selles osas täiesti nõus, ka mina olen loomulikult team Edward, aga päris elus oleks Jacob minu arvates Bellale parem.🙂

Lisa kommentaar

