“Noorkuu” lavastaja tahab fännid nutma panna

28 10 2009

weitz_kristin_stewartPeople.com‘il on tore artikkel, kus Chris Weitz räägib filmi tegemisest:

Weitz teatab, et 20.novembril “Noorkuu” esilinastusel on tal plaanis meid kõiki nutma panna.

“Me andsime oma parima, et teieni tuua filmis olevad romantilised stseenid ja kui võimalik,  tahaksin ma väga, et see film tooks teie silmi rohkem pisaraid kui ükski teine seda teinud on. Kui me ainult saaksime kõiki neid romantilisi stseene mõõta  kuuppisarmõõdustikus!”

Direktor ütles, et ta pidi kasutusele võtma mõningad ekstreemsed abinõud, et vältida paparazzi’sid ja fänne. “Ma mäletan, kui üritasin pikali keeratud laudadega katta aknaid, et näitlejad saaksid rahus õhtust süüa,” mainis ta.

Weitz arvab, et “Noorkuu” tähed saavad nendele ostutatava tähelepanuga vägagi hästi hakkama. “Ma arvan, et nad saavad sellega tõesti hästi hakkama. Nad on targad noored. Ma võin seda öelda, sest ma ise olen 40 ja nad oskavad väga hästi oma pead kasutada. Nad saavad hakkama.”

Aga tema ise? “Hetkel, kui film tuleb välja, lähen ma ära, sest keegi ei tea päriselt, milline ma välja näen. Vähemalt on see minu plaan!”

Weitz, kes võttis Catherine Hardwicke’lt juhtimise üle tunnistab, et kire, tundevärina ja südamevalu loomine oodatud järjes polnud mitte kerge luua.

Direktor ütleb naeratades: “See oli mulle väga raske, sest ma kadestan Robert Pattinsoni ja Taylor Lautneri. Ma olen mõistnud, et neil on vägagi raske töö. Nad ei pea ainult oma tegelasi kehastama, vaid ka oma elu elama, mis on praegu küll väga suure järelvalve all.”

Ta lisab, et pidevad spekulatsioonid näitlejate armuelu kohta, on kõigile väga suureks katsumuseks. “Ausalt öeldes, isegi filmi tegemine on suure järelvalve all, sest niipea kui näitlejad Vancouverisse tagasi läksid, olid kõikjal kohe kaamerad valmis. Kõik teavad kuhu võtteplats üles seatakse. Info pannakse kohe Internetti ülesse ja kui keegi seda märkab, räägib sellest juba kogu twitter.”


Toimingud

Information

6 responses

28 10 2009
fanpire

Ma nutan raudselt:D Kuna isegi raamatut lugedes mul olid juba pisarad.

28 10 2009
berta

Ma arvane, et enamus vaatajaid nutavad sest see ikkagi superfilm:D

28 10 2009
Keidy

ma nutan niigi , kui neid treilereid vaatan. Mingi filmi ajal olen siis ültse pisarate voolus ?:D Äge :d

28 10 2009
margit

ma olen kindel, et mind õnnestub tal nutma panna.😀

28 10 2009
Elis

Mind ka😉 !

28 10 2009
Karmen

mhmmm ,pole sõnu .!

Lisa kommentaar

