MTV intervjuud Elizabeth Reaseri ja Jackson Rathbone’iga

29 10 2009

MTV Movie on teinud intervjuud “Videviku”-saaga näitlejate Elizabeth Reaseri ja Jackson Rathbone’iga, kes mängivad filmis Esmed ja Jasperit. Mõlemast intervjuust väike lõik –

Vodpod videos no longer available.

MTV: Müügil on nii palju “Videviku”-teemalist kaupa. Kas sul ka päris elus mõni on?
Rathbone: Mõni “Videviku” kaup päris elus? Ma ei ole midagi ostnud. Ometi mu bändikaaslane Ben Graupner ostis Jasperi padjapüüri, millel oli minu nägu peal. Ma pidin (ritualistically) ära põletama, sest see hirmutas mind.

Ja ka Reaseri intervjuust –

Vodpod videos no longer available.

MTV: Saaga jätkab filmimist, kas sa tunned, et sa sarnaned oma karakteriga rohkem või vähem?
Reaser: Ei, ma ei tunne, et ma oleksin nagu mu karakter. See on huvitav, et mind võetakse osadesse emadeks ja väga emalikeks, armsateks inimesteks. … Võib-olla ma olen haavatav või midagi; võib-olla on selles asi. Aga olgu mis on, ma ei ole selle karakteriga sarnane. Ta on nii hea ja armas, ja see kindlasti teeb ka minust parema inimese. Kui ma töötan, üritan ma alati vaadata inimesi nende parimast küljest, see teeb mind heldemaks ja paremaks persooniks ning aitab Esme mängimisel kaasa, sest ma ei tunne seda. See on naljakas, aga ma arvan, et Bryce – kes mängib Victoriat, Bryce Dallas Howard – on kõige kenam, imelisem naine ja minu meelest peaks tema mängima Esmed. Ma tunnen, et ta on Esme. Ta on nii armas ja ilus ja kena ja hea. Ma nomineerin teda mängima Esme Cullenit.


Toimingud

Information

3 responses

13 11 2009
Mannu

Mitte keegi pole parem Esme kui tema…..
Ta on parim ( L )

31 10 2009
Liisu

Elizabeth on tõesti maailma parim Esme ja üldse parim näitleja.
Kui Bryce oleks… ma ei kujutaks ettegi seda:( see olekd kohutav;) keegi ei sobi paremini Esmeks, kui Elizabeth:D

30 10 2009
margit

Elizabeth, ära ole enda vastu nii kriitiline, minu meelest oled sa maailma parim Esme.😉

Lisa kommentaar

