“Koidukuma” sai rohelise tule!

3 11 2009
Breaking dawn cover fänn

Inglisekeelse "Koidukuma" fänni tehtud kaanepilt.

Summit Entertainment on andnud “Videviku-saaga: Koidukumale” rohelise tule, niiet me saame kõik veel vabalt mõni aasta lemmikvampiiride filme nautida.🙂 Filmshaft.com kirjutab –

Allikate põhjal tuleb neljas ja viimane lugu Stephenie Meyeri sarjast kaheosaline ja filmimine leiab jällegi aset Portlandis Oregonis. Lisaks on toodud tootmisse uus firma, Sunswept Entertainment, sest filmimine algab septembris 2010 (Miks see peaks olema mõjuv põhjus, ei oska öelda. – VM toim.)

Sunswept Entertainmenti asutaja Karen Rosenfelt saab filmi produtsendiks. Rosenfelt oli produtsent ka “Videviku”-saaga esimesel kahel filmil. “Koidukuma” lavastaja on aga veel teadmata.

Ametlikult pole Summit küll kinnitanud väidet, et film tuleb kaheosaline, kuid autor Stephenie Meyer kirjutas oma kodulehel: “See peaks saama mitmeks filmiks, sest on raske kujutleda kogu seda tegevustikku 90 minuti sees.”

(Aitäh, Käthlin!)


Toimingud

Information

12 responses

15 06 2010
eliise 2 :D

wow, siin veel üks eliise kahe “i” ga😀
aa, okay,
nii nõme , et Breaking Dawn i esimene pool tuleb allles november 2011 välja :S:S
täiega nõme, et niiii kaua peab ootama😀
miks nad ei võiks lihtsalt filmi pikema teha, 3 tundi, nagu Pirates of the Caribbean 3. ? nii oleks ju poole parem :S:S:S:S
lihtsalt niisama jutuks: minu arust on KÕIK need raamautd paremad inglise keeles, ma ei tea, pole eesti keeles lugenudki, hakkasin ja kohe viisin raamatu tagasi😀 et , ma ei tea, me elasime emaga USAs ka varem ja siis seal ma hakkasin neid raamatuid juba lugema, kui esimene Twilight välja tuli ( 2005) JA MA OLIN NIIII ÕNNELIK, ET NENDEST TEHAKSE FILMID, KUI MA KUULSIN SELLEST UMBES 3 AASTAT TAGASI!!!! aga, ma tahtsin oma jutuga sinnamaale jõuda, et originaalkeeles on raamatud alati parimad, niiet , kui vähegi võimalik, lugege KINDLASTI neid raamatuid ka inglise keeles!😀
uhh, päris pikk kommentaar tuli😄 :O

5 11 2009
twiksike

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

4 11 2009
Mina

jeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jessjessjess .

4 11 2009
Ave

\5 tundi

4 11 2009
Ave

ma oleks n6us kinos istuma ka tundi:P

3 11 2009
Keidy

väga Väga VÄGA hea uudis ! ^^

3 11 2009
Grissu

Õujeee… häppi taim😀
Tänane päev on korda läinud nüüd😀 jeiii

ootame ootame ootame

3 11 2009
Elis

Wow … super lahe ;D !

3 11 2009
Triinu

Vägev!😀

3 11 2009
fanpire

OMG:D:D
Miks alles 2010 hakkatakse filmima:(
Aga vähemalt tuleb:D:D:D JUBA OOTAN

4 11 2009
maarja

emmmm, seda aastat on ju vähem, kui 2 kuud veel…loogiline siis ju. Pealegi päikesevarjutus tuleb alles suve alguses ja seda vaja promoda jne.

PS: edu teile ootamisega😀 Selline “pisike” ajavahemik

3 11 2009
eliise

omg kui lahe ootan täiega jubaa.

Lisa kommentaar

