“Noorkuu” ootamine läbi!

14 11 2009

new moon noorkuu poster

Kanal 2-s võib näha reklaamipauside ajal klippi, millest “Noorkuu” näitleja Taylor Lautner ütleb, et filmi ootamine on läbi!😉

Tõepoolest, “Noorkuu” ametliku esilinastuseni on jäänud varsti vähem kui viis päeva! Eestisse jõuab esimene linastus juba 25. novembril.

Kes pole veel ostnud “Noorkuu” kinopiletit, siis peab teid kahjuks kurvastama, sest esilinastuse piletid on juba välja müüdud.. Kuid esilinastus ei ole ainuke filmilinastus, nagu arvata võib – http://www.superkinod.ee ja http://www.cinamon.ee😉


Toimingud

Information

46 responses

28 11 2009
*

ma olen kõigi😀

21 11 2009
twiksike

Ma olen ainult Kristeni oma näinud!

20 11 2009
berta

Ma nägin ka täna veel kord kirsteni oma !!! aga jah gripp on liikvel!! PS elis loodan et jõuad ikka kinno ja paraned:D

20 11 2009
Elis

Ma loodan , et kinno ikka jõuan . Tulin täna koolist ja mul oli 37.6 , palavik😦 .

21 11 2009
Ave

Mul on seagripp!! Sulle head tervist Elis!!

20 11 2009
Grissu

Ma ka eile lõpuks nägin Robi oma, ja see on ka ainuke

18 11 2009
New Moon

Ma nägin Kristeni oma kaaa.. JeeeJee ;D

17 11 2009
Liina

Appi, need reklaamid on nii mannetud. Nad lausuvad neid niii tüdinenud häälega, nagu neid oleks ilgelt sunnitud seda tegema. Ashely oma jäi ainsa veidike erksamana meelde.

Lisa kommentaar

