5 fakti “Päikesevarjutuse” kohta

27 11 2009

Rotten Tomatoes on välja uurinud viis huvitavat fakti “Videviku”-saaga kolmanda filmi “Päikesevarjutus” kohta. Kaasa räägivad Taylor Lautner, Ashley Greene, Nikki Reed ja Robert Pattinson.

Fakt #1: See on süngem

Uhiuus “Päikesevarjtuse” poster viitab süngemale toonile oma tumedate juurdlevate pilvedega. Kui tegemist on lavastaja David Slade’iga, ei ole see üldsegi üllatav. “Kõik filmid on erinevad, sest me töötame erinevate lavastajatega, mis mulle tohutult meeldib,” ütles Taylor Lautner RT-le. “David Slade on perfektne kolmanda filmi jaoks, sest see on süngem. “Päikesevarjutus” oli mu lemmikraamat saagast.”

Ashley Greene, kes mängib vampiiri Alice, räägib RT-le, et Slade ei ole ainult sünguse prints. “David on tegelikult hüsteeriline,” naerab ta. “Tal on nii kuiv huumor, et mõnikord ei tea kas ta teeb nalja või mitte. “Päikesevarjutus” saab olema imeline, sest ta on teinud selle rohkem dramaatilisemaks ja õudsemaks. See saab olema väga lahe.”

Fakt #2: Vähem “armulugu” ja rohkem “sõda”

“”Päikesevarjutus” ei ole nii intiimne kui “Videvik” või “Noorkuu”,” selgitas Robert Pattinson. “Me oleme sõjas, niiet ma saan rohkem vastastikku olla teiste karakteritega, mitte ainult Kristeniga. Samuti te saate rohkem teada ka teistest Culleni perekonna liikmetest. See lihtsalt on suurem.” Aga – ärge ehmuge, “Videviku” fännid – ei saaks öelda nagu armastust meeskonna vahel ei oleks. “”Noorkuu” seadis üles armukolmnurga Bella, Edwardi ja Jacobi vahel,” ütles Taylor Lautner. “Niiet me uuristame seda edasi “Päikesevarjutuses”. See on raske olukord kõigi jaoks, sest Bella on nagu rebenenud kahe kuti vahel, Jacob ei saa tüdrukut, keda ta armastab ja siis on Edward, koos oma kõikide probleemidega.”

Fakt #3: Libahundid lükkavad käima seksi palve

“Me kõik teame vampiiriperekonna palvet,” ütles Nikki Reed, kes mängib vampiiri Rosaliet. “Aga libahundid on hoopis teisel tasandil. Nad suhtlevad noorusliku, mängleva ja mugava soojusega. See on väga seksikas.”

Pattinson tunnistab, et on kade Taylor Lautneri peale, sest tollel on totaalselt uus füüsiline vorm, mis käib käsikäes tema rolliga. “”Päikesevarjutuses” on minul ja Taylor palju stseeni koos, kus me peame olema kadedad ja vastikud üksteise vastu,” ütles Pattinson. “Niiet see tegelikult aitab, et ma päriselt ka olen tema keha nähes ebaadekvaatne, eriti kuna ta on noorem kui mina. Ta rahuldab iga kriteeriumi, mida teismeline tüdruk tahab, füüsilisest poolest, kutis näha. Mulle tundus, et ma pean end tema vastas olles tõestama.”

Fakt #4: Selles on rohkem tegevust

“”Päikesevarjutuse” filmimine tegelikult muutis mu elu,” ütles Nikki Reed terve meeskonna vaevarikka treeningrežiimi kohta. “Ma pole kunagi olnud nii vormis – see on esimene kord elus, kui mul on päriselt ka biitseps. Imelik on võrrelda, millised me näeme välja praegu ja millised me nägime välja esimeses filmis. Terve “Päikesevarjutuse” meeskond on täiesti musklis.”

Näitlejaskonna uus liige Bryce Dallas Howard üritas küll meeskonnale kaskadööritriki ajal vingerpussi mängida, kuid ta ei arvestanud Pattinsoni kohmakusega. “Meil oli võitlusstseen, kus Bryce pidi mul juustest haarama,” naerab Pattinson. “Niiet ta krabas mu dublandi parukast juuksepahmaka ja üritas teeselda, et tõmbas selle minu peast. Ta ütles mulle, et ma teeskleksin karjumist ja jookseksin võtteplatsilt ära, kuid see oli liiga piinlik. Tal oli tohutu pahmakas juukseid käes, kuid ma suutsin öelda vaid “oww, väga ebaveenev”.”

Samal ajal, kui ülejäänud meeskond veetis lõbusalt aega oma trikke tehes, säästke mõtteruumi ka vaesele Taylor Lautnerile. “”Päikesevarjutus” oli palju füüsilisem mu karakteri jaoks,” selgitab ta. “aga iga kord, kui toimub action, olen ma hunt, niiet see on kõik tehtud CGI-ga. See on õnnetus.”

Fakt #5: Lõpp annab teed neljandale – ja võib-olla ka viiendale – filmile

“Videviku”-saagas on neli raamatut: “Videvik”, “Noorkuu”, “Päikesevarjutus” ja “Koidukuma”. Aga Ashley Greene andis RT-le tugeva märguande, mis seni on olnud, et arvatavasti tuleb viis filmi. “Me oleme lõpetanud “Päikesevarjutuse” filmimise ja kui “Noorkuu” läheb rahvale peale sama hästi kui “Videvik”, alustame me “Koidukuma” filmimist järgmisel aasta,” ütles Greene.

“Ainuke asi on, et “Koidukuma” on väga pikk ja palju tegevust täis raamat, niiet see peaks olema väga pikk film. Me mõtleme, et äkki nad otsustavad selle kaheks teha, nagu tehti “Harry Potteriga”. Mõlemal juhul, me peaksime neid juba filmima hakkama, sest, erinevalt “Harry Potterist”, vampiirid ei vanane.  Niiet me kõik peame näima samasugused!”

“Päikesevarjutuse” esilinastus on planeeritud 30. juunile 2010.


Toimingud

Information

6 responses

6 04 2010
EdwardOnParim

Ootan juba nii väga… Võiks leiutada mingi ajakeeraja või midagi:D Loodan et tuleb lahe:)

18 02 2010
heleen

Päikesevarjutus oli ikka päris põnev raamat…..Seda lugedes oli selline tunne naq vaataks filmi….Vähemalt minul oli…See loob lihtsalt nii hea ettekujutuse

28 11 2009
Elis

Väga lahe !

27 11 2009
berta

Ei jõua järjekordselt ära oodata…..

27 11 2009
Keidy

OHH vägev😀 Ei jõua ära oodata😀

27 11 2009
Ann.

omg….😀 ma tahan juba näha eclipse’i.. ja kui koidukuma tulebki, siis oleks AWESOME!!

Lisa kommentaar

