Ashley Greene detsembrikuu Maximi esikaanel

27 11 2009

Maxim.com-ist võib näha ka videot Ashley Greene’i fotoshootingust ajakirja jaoks. Ajakirjas on ka artikkel, sellest väike lõik ka Maxim.com-is üleval –

“Videviku” filmirolli esimest korda: “Oh mu Jumal, ma tahtsin seda osa nii väga! Ma töötasin oma naha maha, sest ma absoluutselt armastan Alice’it, oma karakterit. Ta on nii magus, seksikas ja, tapja! Niiet kui ma sain teada, et sain osa, üritasin seda jahedalt/lahedalt võtta, aga ainult minutiks. Sest äkitselt alustasid “Videviku” blogid ja siis fännid tegid pilte ja ma olin uudistes ja ma olin nagu “Mida?” Siis ma hakkasin närvitsema.”

“Päikesevarjutuse” treeningutest: “Jah, ma sain “Päikesevarjutuses” võidelda. Mu treener õpetab mulle praegu MMA-d (Mixed Martial Arts ehk erinevad kaklusvõtted vms). Nii. Lahe. Aga ma tunnen, et kui ma osaleksin tõelises võitluses, tehtaks mulle pähe… Me liigume just praegu edasi, rohkem süvendatult treenimisele, et tulevikus saaksin ka päriselt kellelegi peksa anda. Probleem on, ma tean tae kwon do’d, niiet ma olen harjunud lihtsalt lööma punkte, kui ma löön, aga MMA on täis ‘löö-nad-pikali-maha’d’.”

Mis järgmiseks? “Ma tahan James Bondi filmi saada. See oleks imeline.”

Vaata ka shootinguvideot Maxim.com-ist.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

