Rob: “Ma pole väga palju romantilisi asju enda elus teinud.”

27 11 2009

Robert Pattinson.Nagu te lugesite, on “Noorkuul” 2009. aasta kõige tulutoovam avanädalavahetus, mis toob kindlasti veel miljoneid sisse, ja võib arvatavasti olla aasta kõige tulutoovam film. Lühidalt, on väga hea aeg olla Robert Pattinson. Hiljuti, mees, keda tuntakse teisiti Edward Cullenina, istus maha MTV Raadioga ausaks vestluseks nii Hollywoodist kui ka Forksist. Kui sul on 10 minutit aega, siis loe edasi, et teada saada RPattzi mõtetest tema režissöör kohta, kõige raskematest “Noorkuu” stseenidest ja kõige romantilisemast asjast, mida ta kunagi teinud on.

MTV:  Räägi meile tööst Chris Weitziga. Mis olid su mõtted, kus sa esimest korda said ta kuulsa orientatsioonijuhi?

Robert Pattinson: Kui ta selle välja andis, oli see suur üllatus. Ma polnud sellist kunagi üheltki režissöörilt saanud. See oli 40-50 lehekülge pikk. Ja see on kogumik kirjadest, e-mailidest ja kõigest [mis ta näitlejatele saatis], üritades näidata, et ta on meiega samal lehel ning on hingega täielikult asja juures. Ja ta ei kahelnud selles suhtumises terve filmi jooksul. See kõlab ilmselt naeruväärselt, kui palju kiitust see mees saab. Ma olin just tema naisega ja temaga Jaapanis, ja isegi ta abikaasa oli sellest tüdinenud! Aga ta [Chris Weitz] on nagu pühak. Ta on üks parimatest inimestest, keda ma kunagi kohanud olen, ainuüksi juba režissööride seas. Ma arvan, et see peegeldub mitut moodi filmis – selles on palju südant.

MTV: Kuna sa oled ainult mõnes üksikus stseenis, siis kas sa tundsid end teistest osatäitjatest eraldatuna? Kas sa soovisid, et Edward oleks “Noorkuus” rohkem sees?”

Pattinson: Need [hallutsinatsiooni-] stseenid olid kõige raskemad. Filmimise ajal nad polnud, kuid kui ma nägin esimest filmilõiku, ütlesin ma, et me peame need uuesti tegema. Me muutsime neid natukene toimetamise ja ADR’i ajal, lihtsalt sellepärast, et see on nii raske. See pole mitte Edward, keda sa mängid, see on ilming Bella üksindusest ja depressioonist. See oli alati väga raske – ma üritasin Kristenilt küsida “Kuidas sa seda mängiksid?”.  Üksinda olemisest seda, et ma olen alati tundnud end eemalviibiva karakterina kogu sarja läbi. Ma arvan, et nii ta lihtsalt on.

MTV: Aga kas sa austad Edwardit iga filmiga rohkem?

Pattinson: See on naljakas, sest kui ma lugesin “Noorkuud”, andis see mulle mõtteid, kuidas teda esimeses filmis mängida. See on see üks, millega ma seostan end kõige rohkem ja see oli see üks, mis muutis Edwardi minu jaoks kõige rohkem inimeseks. Esimeses jääb ta algusest lõpuni ideaalseks tegelaseks. Teises teeb ta vea, mida kinnitavad kõik, tema sealhulgas. Ta on täiesti õõnestatud võimsamatest olenditest ja ta on õõnestatud emotsioonaalselt ka inimeste poolt. Ma arvan, et see muutis ta kõige rohkem inimeseks.

MTV: Kas sa oled päriselus romantiline inimene?

Pattinson: Ma pole väga palju romantilisi asju enda elus teinud… Mulle meeldivad romantilised stseenid. Ma tundsin paljuski samamoodi “Noorkuu” süžeega, mis on väga südantlõhestav ja tõeline. Ja ma ei arvanud, et ma teen midagi romantika pärast. Paljudes viisides on see väga kurb lugu. Hmmm… Mis on kõige romantilisem asi, mida ma kunagi teinud olen?

MTV: Kas sa oled kellelegi kunagi serenaadi laulnud?

Pattinson: Oh ei [naerab]. Ma arvan, et see pole kunagi romantiline. Sul peab olema nii palju julgust, et seda teha. Ma tegelikult ei suuda mõelda kõige romantilisemast asjast, mida ma kunagi teinud olen. Ma panin lille kellegi kappi, kui ma olin 15, selleks tüdrukuks oli Maria. Võib-olla olin ma 14. Igatahes, ta arvas, et see oli keegi teine. Ja üks teine poiss ütles, et tema tegi seda, mis oli super.

Loe originaalartiklit MTV.com-ist.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

