“Noorkuu” näitlejad meenutavad enda esimesi suudluseid

28 11 2009

Kellan Lutz.Bella ja Edward kütavad ekraani ülesse enda suudlustega “Noorkuus”, kuid kuidas on filmistaaride päriselu esimeste suudlustega? Kellan Lutz pihib, et tema suudles esimest korda 7-aastaselt ja Peter Facinelli esimene suudlus oleks talle peaaegu maksnud sinise silma.

“Ma mängisin tõde või tegu, kui ma esimest korda suudlesin,” ütles Lutz eelmisel nädalal Cinema Society ja D&G linastusel. “Ma olin tõenäoliselt 7. Ma õppisin tüdrukut hoidma ja ma võitsin parima suudlejana.”

Aga miks ta selles siis nii hea oli? “Nad valisid mind, sest ma tegelikult hoidsin tüdrukuid, kui ma neid suudlesin,” lausus Lutz. “Ma armastasin nende suudlemist, sest neil olid maitsestatud huuleläiked peal, mis oli super.”

Facinelli, kes mängib patriaadist vampiiri Dr. Carlisle Cullen’it, sai enda esimese suudluse karnevalil New York’is, kui ta oli 15.  “See läks jubedalt,” ütles ta. “Ma sain teada, et see tüdruk käis kellegagi, keda ma tundsin, ja see poiss oli väga pahane, et ma ta tüdruksõpra suudlesin, ning ma oleksin peaaegu peksa saanud.”

35-aastane kolme lapse isa, kes on abielus Jennie Garth’iga, üritas – tulutult – ära hoida, et üks ta tütardest ei näeks Bella ja Edwardi ekraanisuudlust. “Ma läksin näost natukene punaseks, sest ma võtsin enda tütre L.A esilinastusele kaasa,” lausus ta. “Ma üritasin tema silmi katta, kuid ta piilus mu sõrmede vahelt läbi.”

Nikki Reed, kes mängib vampiir Rosalie Hale’i, ütleb, et ta ei mäleta enda esimest suudlust ja et teda mõjutanud Robert Pattinson’i ja Kristen Stewart’i suudlus filmis. “Ma tegelikult ei arva sellest midagi, sest seda juhtus nii palju kordi,” ütles ta. “Ma olen näitleja. Ma näen inimesi kogu aeg suudlemas.”

Režissöör Chris Weitz ei andnud Pattinson’ile ja Stewart’ile mingeid nõuandeid nende armustseenid ajal. Ta ei pidanudki, arvestades nende keemiat ja kogemusi. “Nad on näitlejad ja nad tegid seda, mida nad teevad,” lausus ta. “Ilmselgelt on nad väga ilusad inimesed. Kui sa paned nad kaamera ette ja nad suudlevad üksteist, juhtuvad publiku jaoks imelised asjad.”

Loe originaalartiklit People Magazin’ist.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

