Huvitavaid fakte

8 12 2009

Ostsin poest ajakirja Seventeen. Esikaanel vaatas mulle vastu Kristen Stewart, muidugi sattusin hoogu ja kulutasin paraja summa 75.- ajakirja peale. Kodus ajakirja lugedes leidsin nii mõningaidki huvitavaid fakte, mida jagan nüüd ka teiega😉.

Mida hoiavad näitlejad oma (puhke)vagunites?

TAYLOR:

Hoian seal hantleid – ja samuti ka suhkruvaba Red Bulli, et ärkvel olla, eriti veel siis kui võtted toimuvad öösel.

ASHLEY:

Ma ostan Jenga igast linnast kus mul toimuvad võtted, sest see ei mahu mu kohvrisse ära.

KELLAN:

Mulle meeldib, kui mul on palju põlevaid küünlaid, eriti siis kui on õhtune aeg. Ma naudin küünlaleegi vaatamist, kui tuled on kustunud.

NIKKI:

Ma võtan oma Baby Taylor kitarri igale poole kaasa kus ma töötan – kõik saavad tulla ja mängida, sest keegi peale minu ei võta enda oma kaasa.

ROBERT:

Šhokolaadiga kaetud kohviubasid ja muid toite, sest ma pean filmimise ajaks six-packi hoidma.

Mõningaid fakte ka nö. uutest nägudest, keda nägime alles ”Noorkuus”

DAKOTA:

kodulinn: Conyers, GA  vanus: 15 a   fakt: ta lõi kaasa cheerleaderite grupis.

JAMIE:

kodulinn: London, Inglismaa vanus: 21 a fakt: ta laulab ja mängib kitarri bändis The Darling Buds.

Muidugi on fakte ja jutte veel ja veel, kuid kõikke ei jõua lisada. Ajakirjas on 151 saladust + hulganisti juttu Robertist, Taylorist ja Kristenist ning üks poster Taylor Lautnerist.  75.- tasus selleks küll ära!😉

http://www.seventeen.com/


Toimingud

Information

12 responses

22 11 2010
Kevin

Ausalt vä ei huvita

13 07 2010
kkk

Postitus on küll küllaltki vana, aga siiski mainin, et kõikjal suuremates kauplustes pole.. Täna mõtlesin endalegi ajakirja osta, kui kahjuks ei olnud seda ei Selveris, Kaubamajas ega ka suuremates R-Kioskides.. Viimane koht on minulgi nüüd minna Stockmanni

9 01 2010
Maris

MIs Kuu Number oli? Ja kas keegi teab Kus Tallinnas seda Kindlasti Müüakse?

10 01 2010
wannabeat

Arvatavasti oli tegu detsembrikuu numbriga. Selle müügikohti saad vaadata siit: http://lehepunkt.ee/index.php?main=225&product_id=597&salepoints=1😉

9 12 2009
Kirke

no mina arvan ,et suuremates kaubamajades .
nt Rimi ,Selver ,Stockmann (for sure kindel ,et seal müüakse) jne .
Ma kõige kindlamini pakuks teile Stockmanni kuna seal müüakse kõiki ajakirju ,mis üldse Eestisse tuuakse🙂

10 12 2009
kaaari

Stockmann kindlasti jah😉

9 12 2009
Ave

Ohh, lähen ka esimesel võimalusel vaatama… Aga kas keegi teab, kas Eestis veel selliseid inglisekeelseid noorteajakirju müüakse, kust midagi Videviku kohta lugeda on mõnikord?? Andke teada palun!!

9 12 2009
Mina

Selliseid pikki uudiseid võiks rohkem olla .

15 12 2009
kaaari

anname endast parimat, et seda viga parandada!😉 Kuid praegu tundub, et aega kulub teisteks tegemisteks rohkem😦

8 12 2009
Hanna-Liis

Kust sa Seventeen ajakirja said, mis poest?

8 12 2009
kaaari

Jõgeva Selverist🙂 ise ka üllatusin, aga sõbrannad rääkisid, et see ajakiri meil juba suvest seal poes, et jah 2 ajakirja muidugi ainult olid. Võibolla on ka mujal selverites😉

8 12 2009
Elis

Tegelt ? Vinge , ma kohe poodi😀 !

Lisa kommentaar

