“Videviku” tegelased venekeelses Bravos!

12 01 2010

VidevikuMeedia lugeja saatis meile venekeelsest Bravost tõlgitud loo, milles näeme – kes on Team Jacob ja kes Team Edward!

TEAM EDWARD

Joe Jonas: Kõikidele poistele meeldivad superman’id, k.a mina. Las Edward imeb verd, ta on nii tugev ja tark, et tahaks olla tema moodi.

Ashley Tisdale: Pärast “Noorkuud” meeldib mulle Edward Cullen üha enam. Nüüd ootan “Päikesevarjutust”, ma väga tahaks, et romaan tooks uusi seiklusi. Nad on reaalne paar.

Katy Perry: Ma alati unistasin, et minu suhe oleks nagu Bella ja Edwardi oma.

(Edwardi tiimis on veel Paris Hilton ja Amy Winehouse ja Eestile mitte tuntud Vene kuulsusi)

TEAM JACOB

Taylor Swift: Nii lahe on näha oma parimat sõpra ekraanil. Taylor(Lautner) – tubli! Ma tunnen tema üle uhkust.

Selena Gomez: Ma armastan mõlemaid (Edwardit ja Jacobit), aga kui ma peaks valima, valiksin ma Jacobi. Ma arvan, et me saaksime Jacobiga kohtudes sõpradeks.

Demi Lovato:
Mulle meeldib Jacob. Ta võiks mu eeskuju olla. Aga sellise poisiga ma käia ei saaks.

Nikki Reed:
Ma olen kindlasti Jacob Blacki tiimis. Ta ilmub siis, kui Edwardit pole. Ma hindan seda.

Kristen Stewart:
Kui Edward tundub, siis Jacob on. Nii on tihti ka elus. Me unistame printsidest. Võitluses olen Jacobi poolt. Sorri, Rob.

Taylor Lautner:
Kui te arvate, et sõprus võidab, siis ma arvan, et te peaksite toetama tiim Jacobit. See on aus. Pärast “Videvikku” olid kõik hullunud Edwardisse. See on aus vahetus!

Robert Pattinson:
Jacob ja Edward on väga erinevad. Ma arvan, et neid ei saa võrrelda. Loomulikult on mulle lähedasem Edward, aga ma oleks Jacobi poolt isegi, kui ma ei oleks Edwardi osatäitja.

(Jacobi tiimis on veel Bill Kaulitz)

(Aitäh tõlke eest, Maria!)

Toimingud

Information

15 responses

20 08 2010
GrazyHellu

mulle meeldivad mõlemad . Jackob on väga kena jne., aga Edward on nagu … ma ei oska isegi öelda. kui peaks valima kumbaga Bella koos võiks olla siis valiks ma Edwardi . niiet ma olen TEAM EDWARD !

27 03 2010
elevant

Loomulikult team edward🙂

27 03 2010
kati

team Edward !

27 03 2010
a.

edward, olin ennem olen nüüd ja jääna ka

13 01 2010
eeev

saksakeelset bravot saab muidu ka selverist, vähemalt võru omast küll . iga kolmapäev uus .

13 01 2010
Ällu

Team Jacob! Kuigi mulle meeldib ka Edward .

13 01 2010
Katu

Team Jacob _D ;*

12 01 2010
Bella

Teatsin mul kõik Bravod olemas:)
Muidu olen mõlema poolt , mulle meeldivad mõlemad🙂
I love Edward and Jacob:D

12 01 2010
kärt

mina olen mõlema poolt,nad mõlemad lahedad kutid.muide seda saab osta ka konsumist

12 01 2010
Elis

Ma olen ikka Tiim Edward !

12 01 2010
Maria

Enam ei ole jah, aga nüüd on uus venekeelne Bravo, kus Robertist juttu.
Võibolla New Moonist ka, ma ei ole ostnud.

12 01 2010
lilleke

kas saaks selle vene keelse ajakirja lingi, kus on see artikel?

12 01 2010
wannabeat

Selle ajakirja saab osta R-Kioskist või mõnest suuremast kauplusest, näiteks Selverist või Rimist. Kuigi jah, tõsi, et seda numbrit ei pruugi enam olla, see on 23. detsembri Bravost.
Kahjuks internetis ei ole Bravo artikleid😦

12 01 2010
Bella

see on ajakirjana müügil
aga ma ei tea kus seda netist leida:)

12 01 2010
Mina

Muidugi on need Taylor Swift ja Selena Gomez Jacobi poolt, kuna kuna Swift käis Lautneriga ja Selena on Launeriga väga hea sõber .
Mina olen TEAM EDWARD .

Lisa kommentaar

