“Videviku” fänn

21 01 2010

Üks “Videvku” fänn ,rääkis oma loo.

Nimi: Male Gold

Vanus:15

Riik: Argentiina

Mis ajast videviku fänn? : November,2009

 Eelmine aasta pidime mina ja mu sõbrad minema vaatama „Videvikku“, aga ma ei saanud minna kuna olin haige. Kui ma terveks sain ,siis filmi enam kinos ei näidatud ja kuna mu sõbrad ei „armastanud“ seda, siis ma mõtlesin “noh, ei ole enam vahet“ ,kaotasin huvi ja unustasin selle ära. Kuu hiljem jalutasin mina ja mu sõbrad tänaval, kui ma nägid poissi, kes müüs DVD- si ,nägin ,et tal oli ka Videvik seal. Ma ostsin selle ja kui ma koju jõudsin ,vaatasin seda. Ma olin väga-väga vaimustuses ja kui mu vanemad koju tulid näitasin seda ka neile. Tegelikult hakkasin ma seda 4 korda päevas vaatama. Järgmine päev oli kolmapäev ja ma küsisin oma sõprade käest kas nad tuleksid minuga poodi kaasa ,et ma saaksin raamatu osta. Mu sõbrad pole mitte kunagi mind hullemana näinud ja mina ise ka mitte.

 Noh, ma ostsin esimese raamatu, lugesin seda öösel oma vannitoas ajal kui mu pere magas. Järgmisel päeval ,läksin ma poodi et osta „Noorkuu“ ja reedel (kui ma olin juba „Noorkuu“ ära lugenud) läksin ma tagasi poodi koos isa ja emaga ja ostsin ära järgmised raamatud: „Päikesevarjutuse ja „Koidukuma“ . Laupäevaks ,olin ma lugenud ära kõik neli raamatut.

 Pärast seda andsin mu sõbrad mulle kahe DVD-ga „Videviku“ (originaali) mulle sünnipäevaks ,ma olin lugenud tervet saagat 8 korda ,vaadanud „Videvikku“ 100 korda ,laadinud alla kõik laulud arvutisse ,telefoni ja oma MP4-jasse , näinud „Noorkuud“ ja nüüd ei suuda „Päikesevarjutust“ ja „Koidukuma“ ära oodata.

 Ma armastan Videviku saagat…minu armastus…

Igavest videviku fänn !

Päris vapustav lugu minu arust ,peaks mainima ,et mul endal oli peaaegu samamoodi ,kahjuks ei saanud neid raamatuid nii kähku ,aga öö läbi sai lugeda küll.

(Allikas http://twilighters.org/ )

Toimingud

Information

13 responses

27 01 2010
johanna

olen vaadand videvikku noorkuud ja päikesevasjutust neli raamatut ja ig õhtu vaatan üht filmi juba inglis keelsed ka läbi:D

23 01 2010
Mina

Minul juhtus nii : Sõbranna ütles, et meie kodulinna kinos on varsti film nimega Videvik . Me tahtsime seda vaatama minna, kuid varsti ununes see mul ära . Päev enne seda, kui filmi näidati, helistas sõbranna ja ütles, et tema läheb vaatama, isegi kui mina ei tule . Ma ikka läksin, ja kui me kinost välja saime( oli detsembrikuu) viskasime üksteisele lund näkku ja ütlesime : “Sa sädeled nagu Edward. ” ;D
Sellest ajast peale on mõlemal täielik sõltuvus sellest saagast .
Mul on kõik eesti keelsed raamatud välja arvatud Videvik . Päikesevarjutuse olen 3 korda läbi lugenud, Koidukuma loen praegu kolmandat korda, Noorkuud ühe korra .
Läkisme sama sõbrannaga Noorkuud vaatama, täiesti värisesime kinotoolidel. Nii super film lihtsalt ! Olen seda nüüd netist ka palju kordi vaadanud .
Nüüd loen päevi Päikesevarjutuse filmini, ja ootan, et hakataks tegema Koidukumast filmi .
Ma (L) Videviku saagat !

22 01 2010
Elis

Minuga küll nii polnud😀 . Ma alguses arvasin et see on mingi ilge jama mis kõigile meeldib . Pärast mingi nädala aja pärast vaatasin seda oma õega ja sugulasega arvutist . Pärast seda ma teadsin et see on kõige parem film . Laenasin oma sugulaselt Noorkuu raamatu ja lugesin selle paari päevaga läbi . Läksin ise poodi ja ostsin Videviku . Juulis ostsin Päikesevarjutuse ja detsembris Koidukuma , Noorkuud pole veel ostnud . Ma sain aru et ma olen täielik Videviku saaga fänn . Mul on ka kõik laulud olemas . Nüüd ma vaatan iga päev seda lehekülge , et kas on midagi uut . Näitlejad kes valiti Videviku saaga filmidesse on lihtsalt parimad !🙂

22 01 2010
berta

issand ma olen jube fänn!! mingi loen uudiseid jne… raamatud olen kõik läbi lugenud ja filme ka sadu korda vaadatud. lihtsalt super hyper hea raamat ei saa kohe käest panna. loen hommikust järgmise hommikuni kasvõi :Dlihtsalt sõnu pole kirjeldamiseks kui head need raamatud on:D Alguses mõtlesin mina ka et mis nad loevad jne… igav… aga noh siis võtsin kätte ja hakkasin lugema ja lihtsalt käest ei saanud enam . Noorkuu on minu arvates kõige kurvem aga koidukuma on nii hea the best book:D
yks lk on ka kus on twilight roleplaying:D cullencoven.ning.com sealt ei saa lihtsalt tulema

22 01 2010
annnnu

mul pm sama asi ,aga mul oli alguses nii, et üks mu sõbranna käis seda vaatamas ja luges raamatuid jne. sis vahepeal oli nii, et mu vanemad tahtsid mulle osta neid raamatuid aga ma ei tahtnud. kuni lõpuks ükskord ma tahtsin seda filmi näha ja mu emps ostis mulle selle. sis oli pm nii, et ma vaatasin filmi ära ja hakkasin empsilt paluma, et ta mulle raamatu ostaks. järgmine päev ma saingi raamatu ja pm lugesin öö läbi. nädalavahetusel ostsid mu vanemad mulle noorkuu ja selle ma lugesin kümne tunniga läbi. peale seda sain päikesevarjutuse seda lugesin ka pm öö läbi. peale seda hakkasin koidukuma ootama ag mu emal tuli hea mõte, et kuna ma oskan suht hästi inglise keelt, sis ta ostab mulle koidukuma inglise keeles. sis seda lugesin pisut kauem kuna see natuke paksem…😀 praeguseks olen kõiki raamatuid lugenud pm mingi 30.korda PS:koidukuma on mul eesti keeles ka
Niiet saaga on suht mu elu mõte praegu. Sry, et nii pikk tekst tuli

22 01 2010
Jannu

ei noh, minuga umbes sama lugu.
Alguses mõtlesin et jälle mingine järjekordne ülepaisutatud noortefilm ja raamatud. Kuid hakkasin matemaatikas ühe tüdrukuga istuma kes oli seda filmi näinud ja soovitas mulle ka raamatuid. alguses olin muidugi negatiivne selle vastu.
esimesena lugesin läbi noorkuu, siis alles videviku ja teised osad. praegu olen totaalne fänn. oleksin isegi nutma hakasnud kui koidukuma viimane lehekülg kätte jõudis, peast käis läbi mõte ,,mida ma nüüd tegema hakkan”, kuid raamatuid saab alati ka uuesti lugeda niiet asi oli lahendatud.
peale seda kui olin esimese filmi ära näinud hakkasin seda praktiliselt ülepäeviti vaatama, see oli igakord jälle huvitav ja kaasahaarav. praegu “õnneks” enam nii tihti ei vaata sest koolitööd on palju:)
muusikaga on ka muidugi samad lood absoluutselt kõik kahe filmi laulud on olemas pluss veel need lood mida meyer on kuulanud kui ta saaga raamatuid on kirjutanud.(mitte kõik).
ma arvan et olen päris SUUR fänn ja niikaua kui on filmid ja raamatud see arvatavasti üle ei lähe xD
(ma tean et pikk jutt aga kui ma kirjutamis soone peale satun siis pean ma alati pikalt kirjutama:D)

21 01 2010
Krissu

Hmm . olen ise ka videviku hull . meil koolis see nakkas nagu nakkus haigus . Nüüd koolis meil selline Videviku sarnane mäng millest tegime oma vardani🙂 Olen kooli varjandis Rosalie . Jah . mina lugesin ka öö otsa . Koolis ei pannud siis eriti tähele ,aga hinded ei lainud halvemaks (L) Armastan seda sarja (L)

21 01 2010
Maria

Vau! Superinimene!
Mina aga kahjuks või õnneks nii ei teinud, sain kõigepealt raamatu ostetud, 2 päevaga lugesin läbi, siis noorkuu, 3 päevaga loetud(pm ikka 2), siis päikesevarjutus, lugesin meelega 5 päeva ja koidukuma umbes 5 päeva(taas meelega).
meelega sellesmõttes, et lugesin aeglaselt, et saaga nii ruttu otsa ei lõppeks minujaoks.🙂
noh, kui olin noorkuu läbi lugenud ja vb alustasid päikesevarjutusega, siis sain ka videviku dvd ja vaatasin . meeldis,
noorkuud vaatasin 27.nov. kinost ja sõbranna andis mulle ka filmi plaadi, mille ta tõmbas. kuna see keskelt hakkis, tõmbasin endale ise arvutisse ja vaatasin parimaid kohti veel mõnda aega, siis läksin ka kinno vaatama uuesti.
pikk ja suht igav loba, aga ikkagi minu armastus on the twilight saga! (L)

21 01 2010
Mannu

Mul oli peaaegu samamoodi – olen ka Hull videviku saaga järgi , see on mu eluarmastus .(L)(L)(L)(K)(K)(K)(L)(L)(L)

21 01 2010
Grissu

Pm sama asi, kinos ei käinud aga siis suht sunniviisiliselt vaatasin telekast sest tuttav oli tõmmanud ja siis see enam seisma ei jäänud, Sai läbi hakkas jälle otsast peale terved päevad järjest vaatasin järjest. Järgmine samm oli raamatud, ma lugesin öösel mu ema oli pahane. Ma isegi teesklesin magamist peaasi et edasi saaks lugeda lugesin ööd läbi. Raamatud said läbi mis sisi alustasin otsast…siis sain järgmised inglise keelsed…nendega läks sama moodi. Haige olles võtsin noorkuu ja lugesin terve päev järgmine päev tuli videvik uuesti. Peas ei olnudki muud, Uue filmi esilanstusel käisin nüüd ei suuda järge oodata

21 01 2010
laurageorgie

Robsten: Just Friends? So not.

Robsten: Just friends? So not. 2

hehehe robert ja kristen :]

21 01 2010
Keidy

mul pm sama asi. Käisime sõpradega videvikku vaatamas, ja pärast koju jõudes vaatasin filmi tuhat korda netist. ja siis asusin filmi muusika kallale. mida ma siiamaani kuulan. noorkuu raamatu sain eelmiseks jõuludeks .lugesin öö läbi seda. järgmisel nädalal sain videviku raamatu ja lugesin seda mitu korda. Päikesevarjutuse sain lugesin selle ka jälle päevaga läbi. õigemini öö otsa lugesin. Olen näinud ka noorkuu filmi ja mitu korda netist ka. samuti on olemas mul noorkuu filmi muusika. mida samuti kuulan. tihti… ja siis kui sain koidukuma raamatu lugesin seda ka öö otsa niiet järgmiseks päevaks oli läbi. Niiet tõesti see saaga on üks põhiasi mu elus praegusel hetkel. Ja isegi on vahest kriipi seda tunnistada, kui hull ma selle järgi olen😦 😀

21 01 2010
...

vau , sõltuvus videvikust ütleksin selle peale .

Lisa kommentaar

