Kui suur on Sinu Videvikukogu

22 01 2010

Kui oled ”Videviku” saaga suur fänn, siis kindlasti kogud Sa ka ajakirjadest väljalõikkeid ja muud ”Videvikuga” seotud staffi. Siin on pilt, mille tegi üks suursuur ”Videviku” saaga fänn Megan. Ma tõesti ei kujuta ette, kui palju raha ta võis kulutada selle kõige peale, aga kindlasti on ”Videviku” saagaga seotud asju välismaa riikides palju rohkem, kui Eestis. Hetke seisuga olen Eestis müügil näinud ainult raamatuid, oled Sa näinud veel midagi põnevat, kui oled siis mis poes?Muidugi võid teha oma Videvikukogust pildi ja saata meile videvikumeedia@gmail.com, ootame Teie kõigi pilte ning kui leiame neid oma postkastist või postitate siia samma kommentaaridesse lingi, kust leiame Teie Videvikukogust foto on järgmine koht sellel pildil meie saidil! Seega võtke oma kaamerad välja, korjake kokku kõiksugused väljalõiked ja staff ning hakkake pildistama!😉


Toimingud

Information

47 responses

5 02 2012
twilight

mul on kõik neli raamatut, kõik dvd, 2 ajakirja, new mooni kott, rinnamärgid , videviku karp ,palju postreid, kooliasju ja autogrammi kaardid

31 12 2011
twilight

mul ka suht palju videviku asju aga mitte nii palju kadestan sind väga

16 11 2011
Lea

Videvikul igasugu piltidega fliisist bleede ja patju tehtud ja kooliasju ( pliiatsid , koolikott, pinalid, päevikud, teritajad kustukummid , ühesõnaga KÕIKE ) Maimäletagi mis poodides, Tartus kuskil , Oli mingi .

28 01 2010
VampireGirl

Mul on varsti peaegu sama suur kogu🙂

28 01 2010
VampireGirl

Mul on peaegu sama suur kogu🙂

25 01 2010
Andra

kaks filmi on kah :)) ( Twilight ja New Moon )

25 01 2010
Andra

Mul ple niisuurt kogu aga mul on: neli raamatut-
Videvik. Videviku saaga I raamat
Noorkuu. Videviku saaga II raamat
Päikesevarjutus. Videviku saaga III raamat.
Koidukuma. Videviku saaga IV raamat .
siis postrid – nii Rober Pattinsonst ja Kristen Stewart`i ja prinditud igasuguseid😀
logoga ketsid, T-särgid, ja haaknõelaga Videviku märgid, lootust on saada veel pusa saada ja Videvik. Režissööri märkmik.

24 01 2010
...

Päääris hirmutav see kogu😀 , mul ainult videviku saaga kõik eestikeelsed raamatud ja inglise keelne koidukuma😀

24 01 2010
Kapsas ehk Team Edward 99,9%

Mul on : Kristeni, Robi ja Taylori autogrammid( ühest ajakirjast sain), Videviku DVD ja CD, Koidukuma raamat, üks pilt filmist ning veel umbes kümme priniditud pilti Videvikust!

24 01 2010
Liis S

Eriti suur kogu:D
Mina plakateid ja muid vidinaid ei korjagi. Kogun ainult raamatuid.🙂

23 01 2010
Barbara

no londonis on lausa videvikusaaga oma osakond ühes poes,seal raamatud,pluused,lauamäng,kaardid ,postrid need nukud ja igasugust kraami,patjad ,pliiatsid jne.Ma käisin seal poes aga väga kallid asjad .Lauamäng maksis pea 20 naela aga ale ajal oli seal tõesti teha new mooni pluus maksis 12-18 naela.Eks suurtemates riikides ikka rohkem asju,ja ka samuti ebay ja amazon.

23 01 2010
VampireGirl

Mul on mingi üle 20 ajakirja ja postri
Siis kaks särki üks on New Mooni ja “Everyone needs an Edward”(new yorker 160.-)
Siis inglise keelne suur resisööri märkmik,päikese varjutus,koidukuma,New Mooni film,kaks vihikut kuhu ma kirjutan nendest ja lõikan ajakirjadest pilte välja,raami sees Bella ja Edwardi pilt(L)
Ja ühe karbi sees on kõigi nelja raamatu kohta eraldi mingi märkmik või mingi selle sarnane:)

23 01 2010
Liisu

Kas sa ostsid kõik eestist ?
Kust kohast sa New Mooni filmi said ?

24 01 2010
VampireGirl

Jah
Sõber tõmbas arvutist:)

23 01 2010
liisu

minu meelest dvd tuleb new moon välja alles 20märts

24 01 2010
VampireGirl

Jah,aga mu sõber tõmbas arvutist:)

23 01 2010
kärt

kus ta küll sellise raha võttis ,mul ainult dvd ja pildid

25 01 2010
VampireGirl

aa,mul küll temast natuke vähem:)

23 01 2010
berta

peaks ka poodi siis minema juba … minu videvikukogu on palju väiksem :S:SS

23 01 2010
Annu

Oh lahe. esmesel võimalusel poodi siis…

23 01 2010
Grissu

Mul on 4 videviku märkmiku ingl k 3 raamatut eesti keeles kõik, 2 videviku stiilis pluusi, kuid mitte videviku omad, ja mitu postrit.
kui keegi veel ei tea siis new yorkeris on müügil pluus Everybody need and Edward (Taolise kirjaga)

23 01 2010
Grissu

dvd ja cd’d on ka unustasin

23 01 2010
Brenda

everybody needs an edward

23 01 2010
Ave

Ma nägin sellise kirjaga t-särki NewYorkeris vist! Tartu Taskus!! “Everybody needs an Edward” ^^ ja see polnudki väga kallis, mingi 150.-

23 01 2010
Katu

Ma olen nii Bravo’t kui Popcorn’i Tartu sõbra Selverist ostnud. Aga Popcorn müüakse lihtsalt hästi kiiresti läbi…

23 01 2010
liisu

houlimouli:Omul on see kogu poole väiksem:S

23 01 2010
Diana ;*.

Neil , veab Eestis ei ole yltse videviku staffi😀 , tglt nad ju teeniksid nende asjadega täiega , sest minu arust Eeestis fänne ikka jätkub🙂

23 01 2010
Grissu

Sama siin, minu arust nii nõme

23 01 2010
Lilleli

aga noh ma just videvikunätse ja -šokolaade küll ei tahaks… tahaks mingeid ehteid, telefoniaksessuaare jne😀

22 01 2010
Keidy

niipea kui oma kaks raamatut nende käest kätte saan kellele laenutasin, siis teen pilti jeejee :D:D:D:D

22 01 2010
Keidy

ah suva, teen ära ikkagi . lala.😀

22 01 2010
:)

Tartus müüakse nt Sõbra selveris , kui keegi siit tartuston . Lõunakeskuses , eedenis🙂

22 01 2010
Lilleli

ma sureks kui saaks endale videvikustaffi…😀 aga nuh hetkel rasked ajad niiet loodan et need ajakirjad eriti palju ei maksd (L)

22 01 2010
Lilleli

muide keui kellelgil on veel infi ajakirjade müügikohtade ja ka hindade kohta kirjutage ikka siis kommentaare edasi selle kohta…

22 01 2010
Twilight saga (l)

Ma sain selle järve selverist kui see kedagi aitab ,ja muide järve selver on ainus pood kus ma üldse olen näinud bravot , aga kas keegi teab kus oleks müügil ajakiri ,,Popcorn” ? Kuna mu klassiõde sai sealt omale Kristeni, Taylori , Edwardi ja new mooni kleepsud😀

22 01 2010
Bella-

Popcorni peaks saama Maksiarketitest ja R-kioskitest.mina olen ostnud ja maksab ajakiri 49 krooni.

22 01 2010
Bella-

Popcorni peaks saama Maksimarketitest ja R-kioskitest.mina olen ostnud ja maksab ajakiri 49 krooni.

23 01 2010
VampireGirl

Pärnus on need Port Arturis ja Selverites (maksab 49.-)🙂

23 01 2010
Bella-

,,Popcorni,, peaks saama osta Maksimarketiterst ja R-kioskitest.Mina olen nendest ostnud.Ajakiri ise maksab 49 krooni.:D

22 01 2010
Anonüümne

bravot müüakse igatahes selveris , muud eitea . mina lähen kohe , esimesel võimalusel selverisse ja ostan ära : d

22 01 2010
ssandra

äge .🙂

22 01 2010
:)

see peaks hetkel poodides olema . Ma ostsin selle ka üleeile🙂

22 01 2010
Elis

mis poes näiteks ? Selverites ja Rimides on ka ?

22 01 2010
Twilight saga (l)

Bravo ajakirjas on videviku teemaline kaelakee seal on siis peal mingi punane pärl mis pidi mingi maagiline vms olema ja siis mingi õun, lammas ja lõvi , ning mingi asi veel ja see aja kiri maksab 35 krooni , see on küll saksa keelne aga seal on videviku pilte ja asju😀 Niiet soovitan .

Pilti küll praegu pole sellest aga ehk millalgi saab ka 🙂

22 01 2010
berta

kust sa said mis kuu oma see on??

23 01 2010
VampireGirl

Mul on see🙂
Kannan koguaeg:)

9 02 2010
Kust

kust said kaelakee, mis kuu oma on ?

Lisa kommentaar

