Robert Pattinsoni kõne Hope for Haiti Telethon

24 01 2010

Toimingud

Information

9 responses

26 01 2010
Itiiiii

Ta on niiniiniiniinii kena , OMG😀 Ja ta ütles eneselegi teadmata minu nime mitu korda – haITI 😀

25 01 2010
Anonüümne

Aja habe maha😀

25 01 2010
Äkki

Ma arvan,et tulemas on jälle film kus ta võib mängida inimest kel on habe see oleks kõige loogilisem vastus,tõsi ta on et ta ei näe mitte 23-aastasena välja vaid tundub,et on 43 ,aga välimus pole tähtis ta on ikkagi super hea näitleja ja laulja.

25 01 2010
kriitiline

Ei meeldi mulle küll see habe. Ega soeng. Edwardina on ta ikka palju sümpaatsem. Huvitav, kas ta kasvatab seda selleks et teda niisama lihtsalt ära ei tuntaks? Või on ta lihtsalt laisk ja hoolimatu oma välimuse suhtes, nagu enamik minu tutvusringkonda kuuluvaid habemikke….

25 01 2010
Kristin

Ma olen täiesti kindel, et ta teeb seda, mida tema õigeks peab. Kui ta leiab, et ta ei taha habet ajada, siis ta ei tee seda. Sest ta võib. See on tema otsus. Ta on inimene ja tal on oma mõistus ning tunded, mille järgi ta talitab.
Meie ei pea ei heaks kitma ega maha laitma. Meie peame sellega lihtsalt arvestama.
Mina leian, et peaasi, et tema endaga rahul oleks, muu ei ole tähtis.

Ja ükskõik kui karvane ta ka poleks, mulle meeldib ta ikka.🙂

25 01 2010
MK

Ma a rvan, et ta kasvatab habet, seepärast, et tal enam kõik nii närvidele ei käiks, sest meie ju ei tea, mida tema tunneb, ma arvan, et tal on väga raske ja harjumatu kogu selle kuulsusega toime tulla ja ta teeb kõike seda sellepärast, et inimesed enam tema järgi nii hullud poleks. Ja minu meelest pole tal habemega midagi viga, ilus on ikka ju ;D

25 01 2010
Grissu

Habemega tundub ta ausõna 2 korda vanem, aga jah nõustun eelmistega😀

25 01 2010
Jannu

ta näeb selle habemega palju vanem välja😥
aga jh ple salata et näeb ka habemega kena välja:D

25 01 2010
Keegi

Issver missugune habe tal on 😀
kena on ta siiski🙂

Lisa kommentaar

