“Noorkuu” DVD Eestis 14. maist!

2 03 2010

Acmefilm.ee annab teada, et novembri lõpul üle maailma kinolinadele naasnud fenomenaalne film “Videviku saaga: Noorkuu” film jõuab DVD-l Eestisse juba 14. mail 2010. aastal.

Laseringi kodulehel on aga kirjas, et “Noorkuu” Special Edition 2CD DVD-le toimub ettetellimine, müüki jõuab aga 25. märtsil 2010. aastal. Mida see 2-plaadine DVD endast kujutab, pole meil andmeid.

Natuke veel ja saamegi kvaliteetset “Noorkuu” filmi omaenda koduteleviisorist vaadata!😉

(Aitäh, Kertu ja teised, kes vihjeid saatsid!)

UUENDUS–

2CD versioon sisaldab..
Kuus dokumentaalklippi:
Osa 1. “Life after Twilight”
Osa 2. “Chris Weitz takes the helm”
Osa 3. “The subtle details”
Osa 4. “A look at production”
Osa 5. “It’s not magic”
Osa 6. “Ready for the World”
– “Q&A Robert Pattinsoni, Kristen Stewarti, Taylor Lautneri ja Chris Weitziga.
– “Fandimonium – klippe hulludest fännidest”
– “Tiim Jacob vs Tiim Edward: tähtsaim armukolmnurk”
– “Muusika kestab – Noorkuu filmimuusika”
– “Frame by Frame: storyboards to screen
– “Hundikarja tutvustamine ja intervjuu Volturide osatäitjatega”
pluss veel mõned klipid..

(Aitäh, Iti!)

Toimingud

Information

18 responses

1 06 2010
Kkattu msu

ma ostsin pärnust 26 mai klassiekskursioonil olles
nüüd lõpuks sai siis ära vaadatud

29 05 2010
merka

sain eile DVD…vaatasin seda mitu korda järjest

15 05 2010
merka

ma käisin ka tartus filmipoes aga mulle öeldi et tallinnas oli mingi jama ja tuleb alles esmaspäeval või 19.05

14 05 2010
hallo

ma käisin tartus filmipoodides aga ei leidnud noorkuu dvd:s

14 05 2010
hallo

ma käisin tartus fiöülmipoodides aga ei leidnud:s

19 04 2010
Kellu

Oehh….”Grete” kust sa said, tellisid seal w? xDD

6 04 2010
Grete

Sain enda oma lõpuks kätte.
Need lisad on ikka üliägedad. Kõige rohkem meeldis mulle The Journey Continiues: Seal näidati kuidas filmiti ja olid igasugused naljakad klipid🙂

20 04 2010
Kellu

Oehh….”Grete” kust sa said, tellisid seal w? xDD

21 03 2010
hanna

See tuleb 20. 03. 2010 lasering.ee

4 03 2010
Merilin

Mina tellisin enda oma Rootsist. Väljaande nimi on Bella’s box. Sellega on ka mitmeid asju kaasas ning väljaanne ise on 3-plaadiline. Kui keegi on huvitatud, siis siin on ka aadress http://cdon.se/film/new_moon:_bellas_box_(3_disc)-8028241See võib tunduda küll natuke kallis(koos postikuluga u.600-700), aga ma arvan, et see on igati oma hinda väärt.

3 03 2010
Kertu

Tellisis ka amazonist🙂

3 03 2010
Kertu

tellisin*

3 03 2010
Elis

Ähh… alles mais . Nii kaua tuleb oodata .

3 03 2010
Ave

Laseringis on see arvatavasti inglisekeelne… (ma vähemalt arvan..?)

3 03 2010
Katu

Kõik see mis seal lisa cd’l on pannakse nkn youtube’i ka ju …

3 03 2010
Anonüümne

See 2 CD sisaldab special features’e ehk siis seal on need lõigud, mis filmist välja lõigati. Lisaks sellele on seal ka preview ‘Eclipsele’.

3 03 2010
ssandra

issand , ja mina lugesin kuskilt et 20,märts tuleb noorkuu DVD .

3 03 2010
Grete

Ma tellisin Inglismaalt. Ma arvasingi, et Eestisse tuleb ainult ühel cd-l ja laseringis maksab see mingi 500kr :S Amazonases oli postikuluga kokku 300 kr🙂
Kui see 20.Märtsil välja tuleb, siis ma ei tea millal ma selle kätte saan….

Lisa kommentaar

