“Videvik. Graafiline romaan. 1. osa” jõuab poelettidele üle maailma

3 03 2010

16. märtsil jõuab terves maailmas raamatupoodide lettidele “Videvik. Graafiline romaan. 1. osa”, mille on kokku joonistanud Kim Young. Sellest raamatust on meil ka varem juttu olnud – loe siit.

Kirjastus Pegasus müüb raamatu graafilist ehk koomiksi varianti ka ette tellides – loe lähemalt Pegasuse kodulehelt. Raamatu paksuseks on 224 lk ning poodi müügile tulles hakkab maksma 196 krooni, ette tellides 175 krooni.😉 Pegasus kirjutab –

Autori heakskiidul ja kaasabil on noor koomiksikunstnik Kim Young loonud imelise graafilise ümberjutustuse miljonitele lugejatele südamesse läinud armastusloost. Pole mõtet tutvustada pikemalt raamatut, mis on paljudel sõnasõnalt peas. Ehk nagu Stephenie Meyer ütles raamatu kohta: „See tõi uuesti mu meelde mu esimese “Videviku” kogemuse. Kui Young saatis mulle uue mapi joonistustega, mõned portreed Edwardist või Bellast lausa hüppasid pildist välja ja järsku tundsin end jälle täpselt samamoodi nagu sel suvel, kui ma nende lugu kirjutasin.“

(Aitäh, Keidy!)

Toimingud

Information

9 responses

5 03 2011
Anonüümne

see on nagu koomiks :=

5 03 2011
elis

lahe

17 03 2010
kkattu

mul on olemas* wink* wink*

17 03 2010
:)

On äge ?? .

7 03 2010
Kati

eem prismas peaks see olema , ma kyll pole näinud aga prisma kataloogis on kyll see

4 03 2010
ssandra

kas nagu tekst on sama ?😀

4 03 2010
Ella

Minu arvates on need erinevate varjantide tegemised natuke nõmedad.

4 03 2010
Elis

Tundub lahe😉 .

3 03 2010
heleen

minu arust see raamat juba on…Vana kaubamaja raamatu poes…suht kaua aega (tartus)

Lisa kommentaar

