Eestikeelne ajakiri “Staari-eri. Kõik Noorkuust”

10 04 2010

Videvikumeediale on saabunud meeldivat informatsiooni.
Nimelt, oleme teada saanud, et Eesti müügilettidele on saabunud “Noorkuu-eri”, ehk siis Videviku-teemaline ajakiri!

Ajakirja tutvustust on järgmine;

Videviku saaga raamatute ja filmide globaalse fenomeni laineharjal toome teieni seeria teisele filmile keskenduva eriväljaande. Lugeda saab pikka intervjuud Edwardi ja Kristeniga ja palju magusat gossipit koos fotodega. Selgeks saab, kui palju on sinus vampiiri ning kuidas endale suitsusilmne vampiirimeik teha. Auhinnamängu võitjatest saavad Eesti esimesed Noorkuu DVD omanikud ja postreid on siin ajakirjas terve toa jagu!

Ajakirja on müügil näiteks Konsumis ja selle hinnaks on praegustel andmetel 44 krooni.

Täpsemat infot saate siit.


Toimingud

Information

73 responses

5 08 2014
The Leader Who Had No Title: A Modern Fable on Real Success in Business and in Life pdf

I am actually grateful to the holder of this website who has shared this impressive post at at this
place.

2 07 2010
Mihkel

SHAMELESS PLUG! Päikesevarjutuse ajakiri peaaegu poes!

http://www.facebook.com/egmont.estonia#!/photo.php?pid=4232996&id=274781694860

29 05 2010
Lillu

Vändra konsumis on veel 3 tükki alles !

21 05 2010
murelik

jäin ilma
kas keegi oleks nõus mulle müüma
Ma maksan 2x tagasi
Või teate kus seda veel müüakse ja saadaksite mulle
kirjutage kommentaaridesse
AItäh!!!

21 05 2010
Bella Swan

Räpina A&O-s oli veel üks järgi. vb oli Räpina Konsumis ka ( mõnedele on ta Selvehall) miai mäleta .

21 05 2010
murelik

kas sul msn on?

21 05 2010
Bella Swan

On Küll mul msn .

21 05 2010
murelik

annad?
kirjuta kui jah

22 05 2010
Bella Swan

Täna enam ei olnud, vähemalt mina ei näinud😦

3 06 2010
Lillu

Nagu ma juba ütlesin, siis Vändra konsumis on !

11 05 2010
Biku

Selle ajakirja taga oli küsimus ja kui sa selle õigesti vastad siis saad natuke varem ja täiesti tasuta noorkuu DVD (ma võitsin) vaatake http://www.egmont.ee seal on kirjas kõigi võitjate nimed

29 04 2010
jane

😉
mul endal on olemas ostsin postkontorist ja millalgi pidi tulema välja ka päikesevarjutuse ajakiri😉

29 04 2010
Bella Swan

Tahaks seda ka juba😀

26 04 2010
maarja .

jejej ,mul on see , päris ammu sain juba :d , oleks pidanud kaks ajakirja ostma😀 , est tõesti ei suuda otsustada kumma postri paned seina :d

21 04 2010
Aix.

Ostsin lausa kaks tükki, sest ei osanud postrite kohapealt otsustada kumba seinale panna. Emps mõistis mind ja ostis kaks :D( Ta ise kaa jõhker fänn, luges raamatud läbi;) Talle meeldivad hundid mulle vampiirid niiet vahel vaidleme kaa kummad on lahedamad😀 ) Seda jah et oleks võinud paksem olla, aga pole hullu. Ootan juba “Päikesevarjutuse” staari-eri.

20 04 2010
kurb

Nõme jäin ilma
igalpool on otsas

21 04 2010
Bella Swan

Räpinas on veel .🙂

16 04 2010
Eve

kas keegi oskab öelda kust seda veel saab osta peale konsumi ?😀

27 04 2010
Krislin

Näiteks mina ostsin Selverist ja ma arvan, et üle kogu Eesti Selverites on.

15 04 2010
s ,

olemas😉 !

15 04 2010
Habib

“intervjuud Edwardi ja Kristeniga” – Mitte Roberti vaid EDWARD’i … tobe kui aus olla😀 … aga ma olen ju rahast lage hetkel xD .

13 04 2010
jannnu

poes vaatasin täna, üli lahe tundus . millalgi ostma seda

13 04 2010
Mannu

Sain täna . :)) See on kurb , et postritel on mõlemal pool pilt , ma ei suuuda otsustada millise poole jätan :S

13 04 2010
Itiiiii (RPattz (k))

Ostsin ära – superkõva, et postreid oli ja eesti keeles aga tõesti, oleks võinud paksem olla, oleks rohkem lugeda. Ja teste võiks ka rohkem olla .D

12 04 2010
berta

ostetud võrust!!

12 04 2010
EdwardOnParim

Ostsin ka endale juba. Tihti oli see et poster on kahepoolne ja siis raske otsustada kumba pilti soovid😦 Minu meelest muidu täitsa OK. Mulle meeldib, et see eesti keeles, ma nii tüdinud juba üritamast nende saksakeelsete ajakirjade artikkleid mõista😀

12 04 2010
Anonüümne

juba ostetud😀

12 04 2010
illuu

Leidsin vigu ka.
Kuskil seal oli kirjas, et Stephanie Meyer, kuigi on Stephenie.
Kui kursis oled sina “videviku”-sarjaga ? Seal oli , et Samil on hea nägemine , kuid huntide tunnustes oli, et Jardeil on terva nägemie.

12 04 2010
Mihkel

Tere,

Kirjutan ajakirja toimetuse poolt ka kaks sõna. Esiteks vabandan, et kirehoos sai intervjueeritavana Edward kirja pandud! Teiseks pean nentima, et üleloomuliku nõudluse tõttu on ajakiri meie veebipoest otsas mille tõttu siinses artiklis toodud täpsema info link pidi samuti surema. Soovitan see asendada meie Facebooki ‘erilehe’ lingiga’:
http://www.facebook.com/pages/Egmont-Estonia/274781694860?v=app_10442206389&ref=ts – ajakiri on kindlasti olemas kõikides Selverites, kus ta on väikesel esile tõstetud eririiulil.

Kolmandaks … sisu sai kokku pandud juba suhteliselt detsembris, seega on ka kiiremini muutuvad kõmuosad natuke aegunud. Suvise Päikesevarjutuse filmi puhul peaks need mured juba iseenesest õigeaegse ilmumiskuupäevaga lahenema.

Kui tahate veel meile midagi nina peale visata, siis on kõik kommentaarid Facebooki diskussioonide või fotokommentaaride all oodatud😛

12 04 2010
karmen

Sain, jeppiejj !😀

12 04 2010
Kertu

Ostsin rocca al mare R-kioskist🙂

12 04 2010
heleen- 100% TEAM EDWARD.

Lahe ajakiri..Täna enne kooli kell 08.00 läksin sellepärast ekstra poodi…Võiks olla suuremad postrid…Muidu lahe ajakiri aga võiks rohkem uusi asju olla :d

12 04 2010
eliise

ma ainult postrite pärast ostsingi😀 muidu jah eesti on suhteliselt arenemisvõimeline.

12 04 2010
Ave

Ostsin ka eile suure tuhinaga Prismast. Minu melest suht jura on, midagi uut ma teada ei saanud ning sisurohke ka ei ole. Sry, aga minu meelest suht igav.

12 04 2010
karmen

nõus, ainult postrite pärast tahtsin !😀

13 04 2010
kkattu (team emmett 99% 1% on jake huumorimeele taga peidus :P )

täiega nõus suht mõttetu😦

11 04 2010
hello

intervjuu Edwardiga?
no wow ,see peab küll väga eksklusiivne olema.

12 04 2010
karmen

ega jahh, eesti ju ikkagi ! edwariga, mitte Robiga !😀

12 04 2010
karmen

Edwardi ja Kristeniga !😀

11 04 2010
rosalie

täna sain😀 nii lahe, seal 14 postrit

Lisa kommentaar

