Kellan Lutz armastab Emmetti mängimist

13 04 2010

Tuleb välja, et meie polegi ainukesed, kes Videviku Saagat südemest armastavad.

Kellan Lutz, tuntud ka kui Edwardi vanem vend Emmett Cullen, rääkis okmagazine.com‘ile, kui palju ta vampiirisaagat tegelikult armastab.

“Ma armastan olla Emmett! Ma üleüldse armastan kogu seda hullust!”

Ning tuleb välja, et Kellan Lutzil on armastust, mida jagada, väga palju:
“Ma armastan neid näitlejaid, tootmistiimi, direktoreid. . .“

Ja peale selle on ta öelnud, et ta oleks väga õnnelik, kui Stephenie Meyer kirjutaks veel vampiirisaaga raamatuid: “Kui sulle hakkab mingi töö meeldima, siis sa tahad, et see jätkuks. Ma väga loodan, et Stephenie Meyer kirjutab veel mõne raamatu, et me saaks edasi näidelda!”

Kas Kellan Lutz saaks veel rohkem täiuslikum olla?

(Aitäh, Iti!)

Toimingud

Information

9 responses

26 04 2010
team kellan

ta on Kuradima ilus:D:D vabandage vljend eest:S aga ta on nii ilus ja musklid mmm:D

23 04 2010
EdwardOnParim

Tore, et nad oma tööd naudivad ja kes teab, võibolla kirjutabki Stephenie Meyer veel mõne vampiiriraamatu millest tehakse film?
Kellan Lutz on väääga lahe kuju igatahes😀

21 04 2010
twiksike

mu sôbranna peab ennast Emmettiks vat see on üle piiri. ja ma kuulsin, et Ashley pidi ka Alice`it jumaldama.

17 04 2010
a .

lemmik !

16 04 2010
fänn

tema ka fänn, ja temal fänn olemine on veel erilisem. twilight is the best!!!

15 04 2010
E,

nii armas !🙂

14 04 2010
Karro

see on väga hea, et näitlejad nii enda rolli armastavad või sisse elavad (kuidas öelda). Tema ka fänn, mis?

14 04 2010
Grissu

Eem vist mitte….Aga olen LIIIISUga nõus siis oleks tõesti vist piir ületatud kui Eestisse tuleks, (okei dreams wil be dreams)

14 04 2010
LIIIISU ♥

Ei saaks ta täiuslikum olla😀 . Aga kui ta veel Eestisse tuleks … , siis oleks ta oma praeguse täiuslikuse ületanud .

Lisa kommentaar

