“Päikesevarjutus” jõuab Eestisse 9. juulil

13 04 2010

Kunagine informatsioon, et “Päikesevarjutuse” film jõuab Eesti kinolinadele juba 30. juunil, on nüüd ametlikult ümber lükatud – Forum Cinemase kodulehel seisab selgelt, et filmi esilinastus on 9. juulil 2010.

Videos “Päikesevarjutuse” treiler.

(Aitäh, Kaisa!)

UUENDUS –
Mõni lehekülastaja polnud rahul meie uudisega, et “Päikesevarjutuse” filmi Eestisse jõudmine on edasi lükatud. Nimelt eelmisel aastanumbril oli kuupäev kindlalt 30. juuni, niiet selles suhtes pole me midagi eksinud ning valeinfoga ei ole samuti tegu😉


Toimingud

Information

17 responses

26 04 2010
greete

väga hea, silmad olid ka märjad..

23 04 2010
Sanna

MA ei jõua enma lihtasalt oodata.aga ma tean seda juba ammu, et see 9. juulil tuleb:D:D:D:D

17 04 2010
a .

leidsin Eclipse filmist sellise klipi !😉 vaadake kes ei ole veel näinud🙂

16 04 2010
charlottte

Ma veiits loll , aga jahm ma lugesin Karmen aga oli BellaCullen .

Siis To BellaCullen

16 04 2010
charlottte

To Karmen . Sa parem looda , et see on alla 12 mitte soovitatav , kuna mu õde on 10 . hullult fännab seda noh. Aga jah , tuleb kannatada .

16 04 2010
h.

Uuendusest niipalju, siis AMEERIKASSE tuleb 30 juuni, EESTISSE 9 juuli. Loogiline ka, kuidas saaks Eesti kinodes olla samal ajal kui Ameerikas? Veida kahtalne oleks, seega jah, ärge nii palju ka lootke ja need paar päeva üritame ära kannatada.😀

16 04 2010
BellaCullen

no tegelikult ju siis need kaklemise kohad on õudsad😉 ma ainult loodan, et see pole alla 16 a keelatud:/

16 04 2010
BellaCullen

millegipärast on http://www.forumcinemas.ee/movie/5404/ märgitud, et eclipse on õudus….😀 hehe..

15 04 2010
Brenda

Kunagi pole öeldud et Eestisse tuleb 30.juuni, USA esilinastus pidi olema 30.juuni, kuni paar nädalat tagasi polnud veel teadagi mis päeval Eestis esilinastus toimub. Lihtsalt on valesti aru saadud, arvatud, et kui on räägitud esilinastusest 30.juuni, siis on see Eesti oma.

14 04 2010
Team Jacob 4ever !

ärge vinguge 24/7, jalguses oli planeeritud, et eestisse tuled 30.juuni, -.- . Ei ole kohe hakata, mini: õõ, levitate valet infi jne…

14 04 2010
EdwardOnParim

alles…Aga tuleb kannatlik olla😀 Minu meelest oli see juba ammu teada…🙂 (mul tõesti pole aimugi kust ma seda teada sain😀 )

14 04 2010
Karmen

ma siiski loodan, et nad teevad nii nagu noorkuu puhul, et tuleb nats varem välja .

14 04 2010
Elis

Alles .. aga suht hea , 10ndal juulil on mu sünna , siis nagu sünnipäevakingitus😉 .

14 04 2010
Kaia

KERGELT puitu pandud teie poolt, jällegi. USAs ON esilinastus 24 või 30 juunil (viimaste andmete kohal toodi 24. juuniks) ja EESTIS on koguaeg jutt olnud, et esilinastus on 9 JUULIL.

Lahe, et valet infot levitate!😉

14 04 2010
Cullen

Cinamonis võiks nii olla, nagu Harry Potter ja Segaverelise Printsiga, et boonuskaardi omanikud saavad päev (või mitu päeva) enne esilinastust näha🙂

13 04 2010
vampiiritüdruk : )

Jama! MIna kuulsin kuskilt, et film on valmis, aga nad ei näita seda ja nüüd lükkavad edasi! Nõme!

14 04 2010
Liinzu

Ei lükka nad midagi, ma olen koguaeg kuulnud et USA tuleb välja 30.06 aga Eestis on FC (Forum Cinemas) Facebookis mitu korda öelnud ja FC kodukal on ka kirjas et esilinastus Eestis on 09.07. Ja seda et 09.07 Eestis on, öeldi juba vähemalt 2 kuud tagasi.

Lisa kommentaar

