“The Host” ja “The Short Second Life of Bree Tanner” sel aastal ka eestikeelsena

8 06 2010

Pegasus vastas meie lugeja küsimusele, kas Stephenie Meyeri raamatud “The Host” ja “The Short Second Life of Bree Tanner” ka eesti keelde saavad tõlgitud –

Tere!

Bree Tanneri käsikirja saime täna, hakkame tõlkima ja loodame augusti lõpus eestikeelse raamatu välja anda. “The Host” ilmub kõigi eelduste kohaselt enne jõulu 2010.

Parimate soovidega
René Tendermann
Kirjastus Pegasus

Jääme siis rõõmsalt ootama käesoleva aasta augusti- ja detsembrikuud!😉


Toimingud

Information

11 responses

7 11 2010
A

Miks Bree Tanner küll siiamaani pole eestikeelsena ilmunud? Jälgin juba tükkaega Pegasuse lehte.. Kohe kohe The Host tulemas eestikeelsena aga Bree Tannerist pole mõhkugi…?

9 06 2010
Karro

jessss!!! Lõpuks! Juba mõtlesin, et peaks hakkama inglise keelseid lugema. Oh, nüüd kohe palju kergem!

9 06 2010
team twilight

kus kohas seda bree raamatut netis lugeda saab?

11 06 2010
9 06 2010
G.

Ma ei suutnud küll ära oodata millal Bree raamat eesti keelsena välja tuleb ja lugesin kohe läbi kui see neti üles pandi. Minu arust väga hea, et Stephenie selle eraldi raamatuna kirjutas. See tegi nüüd Eclipse’i vaatamise huvitavamaks.

9 06 2010
Liinzu

Ossa raks😀 , ma juba arvasin et need ei tulegi eesti keelsena.

8 06 2010
Anonüümne

Oeh Finally ! Ma olen terve igaviku “The Host’i” eestikeelsena oodanud🙂

8 06 2010
Keidy

JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS😀

8 06 2010
Karmen

(Y) aga kust kohast te küsisite seda? ma tahaks ka paari raamatu kohta küsida.

8 06 2010
Felis (aka Aquamarine)

Kusjuures ma nägin “The hosti” vene keeles juba meie poodides😉

8 06 2010
H.

See on väga hea uudis kõikidele fännidele! Jääme ootama🙂

Lisa kommentaar

