HQ graafikuga ”Päikesevarjutuse” pildid

7 07 2010


Toimingud

Information

25 responses

15 03 2011
fänn

täiega änksa

27 07 2010
videvikufänn

Alice on mu lemmik peale Edwrdi ja Bella.
Ta on nii armas.
Emmet on justkui naljakas ja viskab nalja koguaeg.

19 07 2010
team jacob .(L) (jane )

Ma jumaldan ECLIPSE , lihsalt … pole sõnu.hoopis erineb teistest eelnevatest saagatest .
viimasel pildid alice aka Ash , on tõsiselt kenad ,😀 nukku
armastan neid saaagasi😉 ♥♥♥♥
loodan , et koidukuma tehakse kaheks , siis saab rohkem vaatamist ja põnevust (LLLLL)

9 07 2010
Alice21

Head pildid…
Ise lähen esmaspäeval tartu vaatama…
ei jõua oodata enam.. aeg võiks veitsa kiiremini minna😛

9 07 2010
Grete

käisin esilinastusel vaatamas, see oli lihtsalt liiga super🙂 . niiniinii meedis lihtsalt, arvan ka muidu et see oli parem kui teised kaks osa .

9 07 2010
eclipse ♥ .

Mulle varem meeldis ullult edward, aga nyyd, maitea, ma olen nagu rohkem Jacobi poolt..😀 mdea . pigem nagu mõlema üldse😀 .
Kui ma oleksin Bella asemel.. ma ei kujutaks elusees ettegi kumma ma valin. Kas jacobi või edwardi. Kahju nendest kõigist.😦
Aga film on jah, SUPERHEA !!

9 07 2010
Sandra

Eclipse oli SUPER, ma nutsin pärast filmi vaatamist, see oli lihtsalt nii lahe. Kõige paem film esimesest kolmest, kinndlasti.

9 07 2010
Barracks

Jh pildid on ilusad aga Emmeti teisel pildil paistab veidike seda sinist rihma, millega neid kinnitati, kui nad trikke tegid. Jh, ise lähen ka filmi vaatama, naq raudselt aga oma sünnal või nii- see oleks mulle kingituseks.
Ootan põnevusega!

8 07 2010
LIIIISU ♥

SUPERSUPERSUPER FILM … Käisin eile vaatamas😀

8 07 2010
Eliis

kiisu🙂

8 07 2010
Eve

Eclipse oli super, parem kui eelmised osad, tahaks uuesti n2ha🙂

8 07 2010
Grissu

Ma olen suga TÄIESTI nõus. See oli paremini tehtud kui eelmised. Käisin täna vaatamas

8 07 2010
heleen 100 % TEAM EDWARD

Käisin eile vaatamas ja väga super film on…minu arust paremad kui teised osad…ja nalja sai päris kõvasti…Teksti ja asju oli ise juurde pandud ja mõnes kohas sai ikka päris kõvasti naerda😀

8 07 2010
heihei

hei:)
HQ graafikaga pildid (mitte graafikuga)🙂
Pildid on ilusad, homme lähen ka vaatama. Ei jõua ära oodata!

8 07 2010
gs

Nii lahdad pildid kõik, Alice on eriti nunnu, mulle tundus alguses, et tal on esimese pildi peal kassikõrvad peas.

8 07 2010
kl

ma käisin ka eile vaatamas eclipsi ja supper hea oli , tahan uuesti minna nii armastan seda (ll.

8 07 2010
M.

ma käisin eclipse vaatamas, niii super oli, tahad uuesti minna ja tahan dvd’d :D:D super (Y)(Y)(Y)(L)(L)(L)

8 07 2010
Grete

Eclipse oli nagu megalahe !!!

8 07 2010
Alice aka Rennu

Alice meenutab esimesel pildilkassi antuke aga muidu supper kenad ikka

8 07 2010
Nõges

Mulle Alice meenutab hoopis seal jänest🙂, ma ei tea miks….🙂

7 07 2010
Eliis

jaa, Ash on ülikena !🙂
Aga Emmett on ka ülikena !🙂😀😀

7 07 2010
BELLS

MÕLEMAD PILDID ASHLEY-ST ON NAGU NII NII ILUSAD. TA ON TÕESTI NAGU NUKK

7 07 2010
Karmen

2. pilt ashleyst on nii-nii ilus, nagu nuku seisaks seal! (LL)

7 07 2010
tibi 7

ilusad
piltid
mulee meldivad kõik

7 07 2010
Diana *

Ashley-st 1 pilt on niii nunnu🙂😀

Lisa kommentaar

