“Koidukuma” filmimispaigad

17 07 2010

Summit Entertainment teatas, et “Koidukuma” filmitakse Baton Rouges, Louisianas ja Vancouveris, Kanadas. “Koidukuma” ilmub kahe osalisena. Filmitakse samaaegselt, kuid väljalaske kuupäevad on erinevad. Esimene osa jõuab vaatajateni 18. Novembril 2011. Teise osa väljalaskekuupäeva uuritakse 2012 aasta suvel ning samal aastal hiljem.

Lisaks on suureks küsimuseks ka 3D-küsimus. Summit ütleb MTV Newsile, et selle arutelu on praegu käimas, seega pole otsus veel langetatud. Suuremosa on 3D-mõtte poolt, sealhulgas ka Kristen Stewart. Kuidas meeldiks sulle vaadata “Koidukuma” 3D ekraanil?

Põnev! Jääme kõik ootama 18. Novembrit 2011.🙂


Toimingud

Information

27 responses

3 08 2010
...

ma küll ei näe vahet???

22 07 2010
Jazz ja Em!!!

loomulikult filmivad Forksis sest ta ju algu sõisdab seal ja värki seda ei olnud sest see on nii looginine ju.

22 07 2010
Jazz ja Em!!!

kuulge vahet ju pole. kui tuleb 3D siis võib ka ilma vaadata see ei ole kohustuslik ju ja 15 tick,tack,tick,tack,tick,tack pratükkois kui jake roseile kausi pähe viskab siis võib ju äge oll kui see lenab😀.

20 07 2010
Margit

3D mõte on minu meelest väga hea ja ka see, et film tehakse kahe osaline.🙂

20 07 2010
Grissu

ma eelistaks siiski mitte 3D’d ma ei tea ei istu mulle,

19 07 2010
Heleen .... 120 % TEAM EDWARD

3D oleks lahe…aga siis see ei oleks õige Koidukuma…Forksis ei filmitagi ???😀😦
Mõnes mõttes oleks 3D-s suhtt vastikk….Kus Renesmee sünnib ja nii…see oleks veitss….Aga jah..peaasi et filmi näeb…Ei jõua enam ära oodata….Võikss kiiremini tulla… (L)

19 07 2010
Lumelie

3D ajab mul pea valutama…
Ei sooviks 3D’s…. aga kui muud võimalust pole siis….okey. Vähemalt tuleb film kinodesse… see on kõige tähtsam🙂
Jään ootama….kui ma õigesti lugesin on sinnani veel u. 16 kuud….

19 07 2010
Lilleli ( team EDWARD for sure )

Maitea, kui tahetakse see 3D panna siis see poleks enam päris see. Isegi kui seda mitte-3D vaadata😀 Aga kui see 3D tuleb siis ma aksepteerin seda otsust kuna ma täiega ei jõua filmi ära oodata olgu see siis 3D või mitte😉

18 07 2010
Evelin

Appii, sinna nii kaua aega🙂

18 07 2010
Eve

3Dna seda eriti näha ei tahaks, kuna 3D mõjutab filmi elamust päris palju, aga ootan juba nii väga Koidukuma😀

18 07 2010
Barracks

Kui ma käisin Avatari vaatamas, siis mulle 3D üldse ei istunud aga arvan, et see oli pigem sp, et Avatar oli pa*k. Koidukuma võib päris lahe 3D s olla aga olen nõus, et siis see ei oleks enam tõeline Twilight saga. Olen kahevahel. Aga no tõesti, kõik Eesti kinod ei näita 3D`d.

20 07 2010
Margit

Mulle ka Avatar ei meeldinud, kodus tõmbasin tavalise variandi ja see oli veel hullem.😀

18 07 2010
Heelika.

Forksis ei filmita seda üldse, ainult mainitud kohtades ja tuletan ka meelde, et neile kellele 3D varjant ei meeldi siis Eestis on ju palju kinosid mis ei tee 3D varjanti, seega ei pea muretsema selle pärast.🙂

18 07 2010
tibi 7

jaaa

18 07 2010
team jacob .(L)

mmmmmmmmmmm… ma pole kunagi filme vaadanud 3D , ma ei oska öelda . aga ma ei taha et tuleb .

17 07 2010
Vampiiritüdruk: )

Ma loodan, et see ei tule 3D versioonis, see poleks siis õige Koidukuma!

17 07 2010
annnnu (101% TEAM EDWARD)

ma ootan ka ilgelt koidukuma, aga jh minu meelest ka võiks see tulla mitte 3D-versioonis. mul pole küll midagi 3D vastu, aga koidukuma… mai oskagi öelda, see pole lihtsalt sellist stiili film või midagi taolist xD

17 07 2010
=)

Koidukuma ootan tõesti ülekõige , eriti pärast Eclipse. Aga mina ei arva,et seda peaks tegema kaheosalisena ning veel enam 3D-s. See võib ju “äge” olla , aga olgem ausad , see pole juu mingi hullude erieffektidega film…

17 07 2010
L .

Tegelikult peaks Koidukumas just palju erieffekte olema . Kasvõi Reneesmee sünd .🙂

17 07 2010
Bella

Ma ootan väga filmi ning tõesti võiks tulla 3D versioonis, see annaks filmile nii palju juurde. Õnneks saab enne teise osa välja laskmist vaadata ka The Host’t. Ootan ka seda huviga.

17 07 2010
Gretzuu

Eriti ei poolda seda 3D värki, rikub ära kõik. Ja oota, mis nad Forksis ei filmi seda üldse? Aga jubedalt ootan Koidukuma!!

17 07 2010
BELLS

muidu koidukuma ootame üle kõige!!!!!!!!!

17 07 2010
BELLS

Mina ja mu õde ei poolda 3D-d, sest siis pole see ju päris, filmile on justkui kaunistus juurde pandud, mis ei sobi.

17 07 2010
Kadri

Nii äge oleks kui tuleks 3Ds. Ma ei jõua järgmise aasta novembrit ära oodata.

17 07 2010
Maria

Mina ka mitte ! Ma tõesti tahan, et see oleks 3D, sest see oleks nii põnev.
Tahaks ka teada, kes on režissöör. Võiks olla keegi väga proff, siis oleks film ka väga proffilik! Nii ootan, nii ootan, novembrit 2011 .
(L)

17 07 2010
Kristin

Režissöör on ammu teada ju juba – Bill Condon.🙂

17 07 2010
Agnu

Ooh!Ma tõesti loodan, et nad teevad selle 3D versioonis.Ma ei jõua järgmise aasta novembrit ära oodata.

Lisa kommentaar

