Intervjuu Jen Proskega

10 08 2010

Fox news tegi intervjuu “Vampires Suck” staari Jen Proskega, kes mängib paroodiafilmis Bella Swani(Becca Crane). Lisame siia ka ühe küsimustest.

Kas sa olid enne paroodias osalemist Videvikufänn või mitte?

Enne paroodiaga alustamist olin ma näinud esimest kahte filmi. Ma olin nii filmide kui ka raamatute fänn. Ma arvan, et Videviku saaga on suurepärane. See on hämmastav mis on inimestele loodud. Vampiirid on väga põnevad ja seksikad, samuti väga lõbusad.

Rohkem saate ingliskeelsena lugada SIIT.


Toimingud

Information

5 responses

21 08 2010
Twilight(L)

mulle ei meeldi videvikust tehtud paroodiad

11 08 2010
greete

muidu film on ka juba torrentis olemas. niiet ei pidanudki 18. augustini oootama. ma tõmbasin selle juba paar päeva tagasi.

12 08 2010
Margit

äkki annad aadressi?😀

10 08 2010
Kapsas

Jep on kll

10 08 2010
100% EDWARD LOVER

Lahe, et tema ka fänn on!

Lisa kommentaar

