Uus intervjuu – Kristen Stewart, Robert Pattinson, Peter Facinelli ja Taylor Lautner räägivad “Koidukumast”

11 08 2010

Cinematical.com tegi uue intervjuu Kristen Stewarti, Robert Pattinsoni, Peter Facinelli ja Taylor Lautneriga. Intervjuu koosnes “Koidukumaga” seotud küsimustest. Toome teieni Roberti vastuse ühele küsimusele.

Mis Sa arvad, milline võib olla Edwardi areng “Koidukumas”?

Robert: Ma pole seda veel lugenud! Ma mõtlen, see on veider – ma alustan uue filmiga kuu aega peale viimast ja ma olen õnnelik, et ma pole seda lugenud. Ma ei kavatsenud seda veel lugeda, seega olen väga põnevil. Mul pole ühtegi ideed, kuid ma kuulsin ühte kuulujuttu mis juhtuma hakkab, kuid kõike mis juhtuma hakkab ma veel ei tea.

Rohkem saate lugeda ingliskeelsena SIIT.


Toimingud

Information

11 responses

12 08 2010
Marie

On nende juustega kuidas on! Peaasi et film tuleb! Ja kui ta juuksed jäävadki selliseks nagu tal hetkel on siis pole midagi teha. Juuksed on juba tal ära lõigatud ja ega enam neid tagasi ei saa ja kui pannaksegi mingi parukas või ma ei tea mis talle pähe siis samasugused pole need nagu nii. Ja mis te hädalatade nende juuste pärast. Bellal ei olnud ka enam päikesevarjutuses samasugused juuksed nagu kahes esimeses filmis. Oli natuke aru saada aga mis sest. Keegi ei hädalatand eriti kui Kristen oma juuksed maha lõikas. Nende töö on juba kord selline ja peavad tänu sellele ka vajadusel oma välimust muutma. Ja kui nüüd raamatusse süveneda siis peaks Tayloril filmis Jackobit mängival näitleial ka pikemad juuksed olema kui filmis olid. Raamatu järgi olid tal ju päisevarjutuses peaaegu õlgadeni juuksed või olidki kuna Jackob arvas et nii meeldib ta Bellale rohkem. Aga filmi ei pandud seda et tal pikemad juuksed on. Ja keegi ei hädaltand Taylori juukse pikkuse pärast. Smamoodi võivad ka Edwardi juuksed lühemad olla.

12 08 2010
Margit

Absoluutselt nõus sinuga, juuksed on ju nii tühine asi. Nende päeast küll vinguda ei maksa.🙂

12 08 2010
Arybela

Ma ei tea… ta ju võib inimesena oma lühikeste juustega ringi käia, aga minu arvates oli tal Videviku esimeses filmis kõige sarnasem soeng, mida Stephenie raamatus kirjeldas, natuke pikemad ja sassis. Ja siisgi, see on Videviku Saaga film, mitte Roberti film, kus ta ennast mängib…seal on ta ju Edward Cullen, ja minu arvates on see üks filmi suuremaid vigu kui tal nüüd seal filmis lühukeseks juuksed on(see oleks olnud sama, kui Kristen oma musta ja lõigatud juustega oleks tulnud Bellat mängima)….Kui ta mängib seal lühukese soenguga, siis pole ta minu jaoks Edward vaid mingi muu uus tegelane keda raamatus pole. Mina ei fänna Robertit, ja ma oleks olnud rohkem õnnelik kui Edwardit oleks mänginud see keda Stephenie alguses tegelikult tahtis (ma ei mäleta tema nime), aga kuna näitleja oli juba lähenemas 30’le, siis oli ta natuke liiga vana.
Oleksin palju õnnelikum kui oleks pikad ja sassis juuksed.
Mina Fännan Videviku, Mitte Robertit

12 08 2010
Arybela (Sorry)

Sorry, Mitte lähenemas 30’le vaid 24’le, ja summit otsustasid, et 24 aastane ei saa mängida 17 aastast…. minu mälu veab mind alt…🙂

12 08 2010
gannafly

Jah, Robert lõikas juukseid “Water for Elephants” filmi jaoks ära, kuid nagu ta oma intervjuudes on öeldud, loodab ta et Edwardi väike juukselõikus ei valmista probleeme. Loodan, et varsti saame veel tema intervjuusi lugeda ja siis saame ehk teada kas Edward lõikab oma juukseid või neil lastake tagasi kasvada või veel mingi muu varjant.

12 08 2010
Barracks

Ta lõikas oma juuksed sp. maha, kuna ta uue filmi jaoks nõuti seda. Aga juuksed peaksid tal küll kiiresti kasvama. Igatahes mulle meeldib Pattinson, kas tal on juuksed lühikesed või on ta üldse kiilakas!

12 08 2010
allu123

mis filmi??
water for elephants??

11 08 2010
Keidu

Miks te kõik ainult tema juustest hoolite?Te pole õiged fännid , kui te hoolite aind ta juustest.Mul on täiesti savi millised ta juuksed on , peaasi et ta oleks ikka sama inimene(hoolimata juustest).

11 08 2010
allu123

Teisisõnu: olen sinuga täiega nõus, miks ta küll oma juuksed lühemaks lõikas, ta peaks neid nüüd kiiresti kasvatama hakkama!! Nad alustavad filmimist 1kuu pärast…

11 08 2010
allu123

Minu arust sobivad talle just sellised juuksed, nagu tal on…

11 08 2010
team twilight

Interviuus oli juttu Edwardi juustest, mina küll ei taha, et filmis Rob oma juuksed selliseks jätab. Mulle ei meeldi.

Lisa kommentaar

