Uued pildid Kellan Lutzist

27 08 2010

Siin on mõned uued pildid Kellanist(aka Emmet). Et näha kõiki pilte kliki SIIA.

Toimingud

Information

4 kommentaari

28 08 2010
Margit

Jah, muidugi Taylor. Oma lemmiku unustasin üldse mainimata. 😉

28 08 2010
Eliis

like em !
cat ütles, et Edwardi rolli sobib maailma seksikaim mees 😀
rob seda ei ole 😀 😀 sorry, rob’i fännid 😀 lihtsalt minu arvamus 😀
Kellan on 🙂
favourite ! 🙂

28 08 2010
Margit

Mulle ka Rob ei meeldi, nii ebaseksikas mees minu arust. Üldse on nad suuremas osas näitlejate valikuga pe*se lennanud. Minu meelest on Kellan, Ashley ja Jackson parimad. 🙂

28 08 2010
Eliis

yeah, i agree.
tegelikult on rob kena. aga harva 😀 😀 😀 hahhhahhhahahaha 😀
ei tegelt pole tal midagi viga.
aga kellan on palju kenam 😀 lol ! 😀
aga keegi ei saa kellanist parem emmett olla 😉
see on kindel 🙂
tegelt meeldivad mulle kõik cullenid 😀 peale edwardi bella 😀
teised on nii sama toredad seal,
aga ma tahaks näha juba neid vampiire kes cullenitele appi tulevad 🙂
aa, ja taylor on ka äge 😀

Lisa kommentaar

