“Videviku” fännijutud

28 08 2010

Ma vaatasin cinamoni kodulehel ringi ja siis nägin “Noorkuu” filmi reklaami, võtsin lahti, ja nägin, et Kellan Lutz mängib seal. Siis otsustasin vaatama minna. Seega päev enne kui pidin kinno minema tõmbas õde arvutisse ka esimese filmi. Ja siis peale seda, kui “Noorkuu” ära vaatasin lähsin kohe raamatupoodi ja ostsin “Videviku” Smile
Nii, et ma pean selle eest Kellanit tänama. Ja kui ma poleks “Videviku” vaatama hakkand, siis poleks mu inglise keel ka praegusel tasemel.

-Evelin

Mulle kingiti Videviku raamat jõuludeks(2009 aasta jõulud). Alguses lugesin “Videviku” uuesti ja uuesti läbi, vähemalt 10 korda ja ma ei liialda, ning siis mõne kuu pärast ostsin “Noorkuu” ja nüüd suve alguses “Päikesevarjutuse” ja “Koidukuma” raamatu. Nüüd ei muust ei mõtlegi, see on lausa masendav vahest. Ning pärast Videviku lugemist olen hakkanud nii palju lugema, ei saa enam pidama, varem ei lugenud kohustuslikku kirjandust kah eriti.

-Merkkka

Siin olid siis mõned jutud sellest, kuidas avastasid Eesti fännid “Videviku”. Rohkem jutte leiad SIIT. Palun kirjuta kommentaaridesse, kuidas avastasid Sina “Videviku” saaga?🙂

allikas:http://videvik.forum.co.ee/


Toimingud

Information

19 responses

21 02 2011
team jacob

tegelikult sain mina om videviku hulluse oma sõbralt kes hakkas rääkima mingi sugustest vampiiridst jne ma ainult noogutasin mingil õhtul surfasin youtubes ja vajutasin koge mata t tähte nägin twilight ja mulle tuli meelde kogu jutt läksin vaatama treilerit ja kui olin treileri ära vaatand palusin minu isal selle alla tõmmata noorkuu päikesevarjutus koidu kuma avastasin mina enne oma sõpra ja siis mina pidin talle rääkima talle päikese varjutusest noorkuust ja koidukumast🙂

21 02 2011
B+E

mul oli nii et ma vaatasin ennem ära videviku ja noor kuu siis kinkis tädi mulle jõuludeks videviku raamatuna ja siis ma hakkasin laenutama edasi neid raamatuid ja mu sünnal sain noorkuu ja veebrauri algusel sain päikese varjutust ja nüüd ootan 3 klassi lõpetamisel kingituseks koidukuma

20 02 2011
twilight

mulle tuli üks sõbranna külla ja tal oli telefoni küljes videviku kleeps kus oli peal bella ja edward ja siis ma küsisin kes need on ja ta üttles kas sa ei tea või siis mõttlesin ja üttlesin et nagu vist ei tea jah siis ta rääkis mulle kogu pikka juttu ära meil läks tundaega kindlalt ja siis jättsin mõned asjad meelde ja siis tuli ta teine kord jälle nii suure huviga ja üttles et pühapäeval on videviku esimene osa ja siis ma vaatasin ja mulle nii meeldis see eriti bella ja edward nii nummid aga noh räägin edasi siis pärast kui film läbi sai siis ma olin nii elevil ja siis tuli mulle meelde et sõbranna üttles et täna on esimene osa ja siis sain aru et neid osasid on veel ja siis vaatasin treilereid ja ema tõmbas kõik siiani valmis olevad filmid arvutisse ja nüüd ootame emaga koidukuma ei jõua ära enam oodata.

17 02 2011
rosalie

kuidas mina leitsin videviku:mu ema oli juba kõik raamatud läbi lugenud ja siis mu sõber tuli ükskord meile ja ütles emale et tal on 1.osa 2.osa filmina nii ta tõi siis need meile ma küsisin emalt millest see film räägib ta vastas vampiiridest siis läksin kiiruga sõbra juurte küsima kuhu ta filmid pani ta vastas sinu filmide uurde ma panin DVD DVD maki sisse vaatasin esimese ja teise osa ära küsisin emalt kus ta raamatud on ta ütles sinu toas läksin võtsin raamatu kätte ja hakkasin lugema nii ma siis lugesin laupäeval pea-aegu terve öö jne

13 11 2010
natali

ALGUSES LUGESIN LABI VIDEVIKKU NING SEEJAREL EI SAANUDKI PIDAMA , LUGESIN KOIK VIDEVIKKU RAAMATUD LABI NING OOTAN KESKOO PAIKEST😀

31 08 2010
Janku

Minu Videviku leidmine:
Kui millalgil tuli kinodesse Videviku esimene film, tahtsin seda vaatama minna aga polnud viitsimist Tallinnasse sõita ja jäi vaatamata. ja ma ei teadnud, et selle kohta on raamat ka. Sain raamatutest teada 2009 aasta lõpu pool. Aga nüüd 2010 suve alguses olin sugulase juures Pärnus kui sai mul ühe teise raamatu aeg läbi ja ema pidi ise viima selle tagasi raamatukokku. Ta küsis mult, et kas ma tahan midagi raamatukogust. Mul oli mingi raamatu lugemise isu ja suvalt ütlesin emale, et tooks mulle Videviku esimese raamatu. Ma vaatasin raamatut igatepidi ja mõtlesin, et ma ei saa seda kunagi läbi ja see tundub igav olevat. Lõpuks tegin raamatu lahti ja lugesin suure vaevaga paar esimest peatukki. Ja siis lugesin ühe sõna (“Edward”) ja ma läksin täiesti elektrit täis. Ma lihtsalt ei saanud seda raamatut käest panna kuni olin selle läbi saanud. Kui sain esimese raamatu läbi, läksin Tallinnasse “Päikesevarjutust” vaatama. Lõppude-lõpuks sain “Noorkuu” raamtu kätte ja lugesin selle õhinal läbi. Lugesin need raamatud kõik läbi, vahepeal nägin kõik välja ilmunud Videviku filmid ära. Mul on plaanis Videvik inglise keeles ka läbi lugeda. Ja nüüd olen täielik Videviku fanaatik.😀

31 08 2010
L .

Mina tegelikult ei teagi kuidas selle avastasin . Ühel hetkel kui see (Videvik) film kinno jõudis tahtsin vaatama minna, aga enne raamatut lugeda . Selleks ajaks kui olin raamatud (Videvik ja Noorkuu) endale saanud, et lugeda ei olnud enam Videvik kinodes . Lugesin ka Noorkuu ära ja ostsin DVD . Hiljem ilmus Päikesevarjutus ja lugesin seda . JNE😀 .
Ma olin omaarust esimene oma klassis kes seda luges . Mult on küsitud, et kust ma Videviku saagast teada sain, aga ma ei mäelta, lihtsalt ei mäleta😀 .

29 08 2010
Mina

Minu lugu😀 :
Ma olin kuunud Videvikust päris palju. Kui ta lõpuks minu kodulinna kinno jõudis, oli detsember. Sõbranna tahtis väga vaatma minna, aga alguses ei pakkunud see mulle üldse huvi, kuid lõpuks otsustasin siiski kaasa minna. Ja kui ma kinost välja sain, ütleme nii, et ma olin üliõnnelik et ma kaasa läksin. Ma lausa hüppasin õnnest! Juba samal õhtul hakkasin näitlejate kohta uurima ja pilte koguma. Ja sain palju teada ka selle saaga kohta. Siis tõlgiti ära Noorkuu raamat, ma ostsin selle ja see hakkas mulle loomulikult kohe meeldima. Siis tuli välja Noorkuu film, ja sai kohe mu lemmik filmiks. Siis tõlgit ära Päikesevarjutus ja see hakkas mulle veel rohkem meeldima kui Noorkuu, sest Noorkuus oli vähem Edwardit. Ma polnud lugenud ikka veel Videvikku ja laenutasin selle sõbranna käest. See meeldis mulle rohkem kui Noorkuu, aga natuke vähem kui Päikesevarjutus. Kui ma Päikesevarjutust nägin, kinos olles ma täiesti värisesin. See oli lihtsalt super! Enne Päikesevarjutuse filmi oli mul ka Koidukuma läbi loetud, ja see on mu absoluutne lemmik. Ma olen hull Videviku saaga fänn, aga Ameerikas elavate fännidega ei anna mind veel võrrelda. Veel. Ma jään põnevusega Koidukuma filme ootama !

29 08 2010
Alli

Mina “avastasin” Videviku siis nii.
Ma olin sellest ennem kuulnud, üks klassiõde rääkis et jube head raamatud ja film on ka elu hea ja ma olin lugenud netist kah, et kõik kiidavad, kuid tavaliselt ei meeldi mulle just sellised menukid ja ma ei pööranud sellele tähelepanu alles eelmise aasta novembris (või oli see oktoobris, ah ma ei mäleta, suva) tõi isa selle filmi koju noh talle meeldib igast filme vaadata ja ma olin isegi päris põnevil, et saan ka selle kuulsa Videviku siis ära nähtud. Vaatasin siis filmi umbes 7 minutit ja kodus läks elekter ära ja edasi ei saanud vaadata, selle aja peale (7 minutit filmi) olin juba suur fänn ja pehmelt öeldes väga pahane et see neetud elekter ära läks ja ülejäänud filmi pidin vatama homme, saigi tehtud. Kohe järgmisel päeval läksin raamatukokku ja tahtsin raamatut laenutada, aga oli väljas, niisiis kannatus pole mu tugevaim külg ja ostsin selle siis raamatupoest (kogu säästetud taskuraha läks ära, kuid hea asja peale). Raamatu lugesin paari päevaga läbi ja olin muidugi vaimustuses ja siiamaani vahel loen. Läksin siis loomulikult kinno Noorkuud vaatama ja jõuludeks ütlesin kõigile et soovin Videviku raamatuid ja saingi ning koolivaheaeg oli sisustatud.
Näitlejad on minu arust filmides ikka väga head.

29 08 2010
Felis

Mul on hästi pikk, nii et panen lingi: http://www.rate.ee/blog/1194289/videviku-saaga

28 08 2010
A-

Kuna ma ise olen suur raamatute lugeja ja raamatupoodides veedan ka palju aega ja otsin uusi ja huvitavaid raamatuid.
Ja siis samamoodi juhtus videvikuga, raamat oli suht alles poodi jõudnud ja kohe jäi silma. Kuigi kahtlesin kas osta või mitte, läksin isegi juba minema, aga kripeldama jäi hirmasti. Siis läksin 3-4h pärast umbes poodi tagasi ja ostsingi ära selle. Ja sellest saigi minu videviku armastus alguse🙂.

28 08 2010
Liiisu

Aasta ja pool tagasi sai minust videviku fänn :)See oli peale jõuluvaheaega ,kui mu klassiõde tuli kooli ja rääkis ainult oi kui ilus Edward on ja kui hea videvik on ,aga mina sõimasin teda loomulikult ,et kuule ole vait kedagi ei huvita su videvik see nõme ja mõtttetu(ise polnud veel näinud).Läksin koju peale kooli ja siis hakkasin mõtlema ,et vaataks ka selle filmi ära ,et klassiõde rääkis ja rääkis ainult sellest filmist .Logisin msn’i sissse ja küsisin klassiõe käest kohe ,et anna link ,et ma tahan ka seda videvikkku siis näha.Hakkasin vaaatama ja järiest süvenesin filmi ,sest mul oli tunne et ma oleks nagu Bella asemel kogu aeg.Pärast kui film läbi oli saaanud siis ma mõtlesin ,et issand ongi nii hea film,aga peale filmi mõtlesin ka ,et mis ime rohtu sinna sisse on pandud ,sest filmi keskel käisid mul külmavärinad üle ja peal seda mul oli tunne ,et ma oleks nagu Bella ja ma terve õhtu mõtlesin peas seda filmi läbi .
Järgmine päev läksin ise kooli ja olin veeel hullem ,kui mu klassiõde ,ainult rääkisin videvikust.Kohe läksin ostsin raamatu lugesin ühe korra läbi ,siis teise jne ja terve raamatu ajal kui ma seda lugesin keeeras mul kõhus.Sünnipäevaks sain noorkuu ,nüüd olen seda juba 20korda läbi lugenud,suvel sain päikesevarjutuse ja talvel koidukuma ja kõik raamatud lugesin ma vähem kui 10 tunniga läbi ma ei teainud isegi pausi sisse,ema oli juba kuri ,et miks ma rikun silmasid ,et isegi ei söö ega midagi.Ja nii hakkas videviviku hulllus peale ,nüüd on hulgim videviku asju kõik kapid on igasuguseid topse ,ajakirju,tasse,postreid,pluuse,raamatuid,märke,kinopileteid,kotte täis+päevik ka veeel:D .Ning mu emal ja sugulastel on juba minu videviku hullusest nii kõrini ja sõbrad küsivad mis sa ikka fännad veel videviku :DAga ise olen rahul et mul siuke hullus peal on:d

28 08 2010
team twilight

Minule tegi Videvikuga tutvust mu väike õde, kes oli juba aasta aega fännanud Videvikku. Õde tuli mulle külla, dvd kaasas ja nii me vaatasime. Alguses arvasin, et mingi järjekordne nõmedus aga mida rohkem film edasi läks, seda rohkem ma sellesse armusin. Sel ajal oli 21, nüüd 22. Mees ütleb et ma nagu väike pubekas, kes vaimustuses vampiiridest… Aga ma armusin lihtsalt Videvikku. Siis võtsin raamatud käsile, kõige pealt Noorkuu, siis Päikesevarjutus siis Koidukuma, ning siis alles Videvik. Esimene raamat kõige viimasena, ei tea miks. Olen ka kõik filmid ära näinud, aga hullumas olen ikka. Vahest lausa tige, et see kõik on ainult väljamõeldis. Mind huvitab, mis vanuses siis me fännid oleme. Tahaks teada ja kui palju üldse poisse fännide seas on, mina 22 ja õrnem sugu pool (ning ka ema olen)

30 08 2010
merkkka

Ma olen 14 aastane tüdruk aga mul üks sõber 13 aastane , fännab ka Videvikku , rohke poisse ei teaks aga kui ma kinos käisin siis oli igas vanuses inimesi ja soost aga ma ei tea kui fännid nad olid🙂

28 08 2010
Keidy

Veidikene enne videviku filmi esilinastust Eestis, nägin Stiina ajakirjas Videviku raamatu reklaami. Ja siis nägin, et koolis päris paljud vahetundide ajal lugesid seda. Seega see tundus mulle suhteliselt huvitavana. Kui Videviku film oli mingi kuu aega vist juba kinos olnud, vaatasin selle filmi treilerit. Siis rääkisin sõbrannale, et võiks kinno vaatama minna seda. Käisime siis vaatamas ja mulle meeldis film täiega. (ENNE filmi vaatamist, polnud ma raamatut lugenud.) Pärast filmi oli meeleolu suhteliselt nagu selline, et oleks filmist totaalses joovastuses. Nädal hiljem käisin uuesti seda kinos vaatamas. Ja siis veel nädal hiljem käisin uuesti. Lihtsalt see köitis mu tähelepanu liiga palju. Nädal enne jõule avastasin, et noorkuu raamat tuleb müüki. Ja siis sain jõuludeks selle raamatu. Ja ma lugesin selle ühe ööpäevaga läbi. Ja see meeldis mulle. Ning mind huvitas täiega, mis esimeses osas kirjutatud oli. Aga kuna videviku raamatud olid vist välja müüdud eesti keelsena. Siis lihtsalt lugesin noorkuu raamatu ennem ära. Kui see videviku raamat lõpuks uuesti müüki tuli, siis sain selle ära ostetud. Ning samuti lugesin seda kuni kella viieni hommikul. Õnneks oli sel ajal jõuluvaheaeg veel. Ning kui see lõpuks läbi sai loetud, hakkas see mind veel rohkem lummama. Ma ootasin täiega millal videviku film dvd’na müüki tuli ning siis kui lõpuks selle kätte sain vaatasin jälle tuhat korda järjest põhimõtteliselt. Ning lõpuks tuli päikesevarjutuse raamat müüki. Ema ostis selle mulle ära ning ma pidin välja samal päeval minema. Ning ma olin vähemalt max tund väljas ja käisin tuttavale nii pinda, et ma tahan täiega koju lugema minna. Ja siis saigi see raamat ka läbi. Siis tuli noorkuu film millagil kinno. Seda sai ka vaatamas käidud. Ning jälle meeldis.. Siis mu sõbranna teadis milline obsess mul selle saagaga on, ning ta kinkis lausa mulle sünnipäevaks Cathrene Hardwick’i raamatu. Ja siis tuli koidukuma raamat välja. Ning samuti ostis mu ema juba kohe teades, et ma seda taha, selle ära. Ning noh, nüüd mul ongi kõik raamatud olemas. Ning ma olen nagu suhteliselt friik videviku saaga järgi. Ning sellega kaasneva uudiste ja sündmuste järgi.😀

28 08 2010
Marie

Üskpäev suvaliselt vaatasime õega telekat ja nägime mõlemad videviku treilerit ja mõlemad ütlesime, et seda filmi tahame me näha. Teadsin siis, et film on kinos ja läheks vaatama aga polnud nagu kellegiga minna ja üksi ka ei läinud. Ja nii jäigi kinos käimine ära. Siis lõpuks kui dvd välja tuli ei saanud ma algul seda ka ühestki poest kuna igal pool oli otsas. Lõpuks ikka sain. Ja vaatasin filmi läbi. Olin vaimustuses. Siis vaatasin seda korduvalt ja lõpuks kui Noorkuu välja tuli läksime õega seda kinno vaatama. Ja peale seda kui olin mõlemad filmid ära näinud läksin poodi ja ostsin videviku raamatu ja kogusin raha et osta järgmine ja nii ma need siis järjest kõik olen ära ostnud ja korduvalt läbi luguenud. Kõik filmid mis väljas on ka nähtud.

28 08 2010
greete

Mul klassiõde oli raamatu fänn ja siis ta oli sellest rääkinud aga ma ei tahtnud eriti vedu võtta. Siis tõmbasin ma endale Videviku filmi. See oli mul suht pikka aega enne kui ma otsustasin seda vaadata, kuid enne veel tuli mul mõte et ma loeks enne raamatu ja alles siiis vaataks filmi. Läksin siis kohalikku raamatukokku ja võtsin Videviku, mille lugesin läbi tühiste tundidega. Eks ma siis vist vaadasin filmi aga ma pole kindel. Anyway, läksin ma siis jälle raamatukokku, võtsin Noorkuu, lugesin, nutsin ja lugeisn veel. Kuna kolmandat osa siis veel tõlgitud ei olnud siis oli mul selle kättesaamisega veidi probleeme, alguses küsisin kõigilt Twihardidelt keda teadsin et kellel Eclipse olemas on. kahjuks või õnneks kellegil ei olnud. Niisiiis natukene netis surfamist ja voila, audioraamatute pakk olemas nagu naksti. Kihku-kähku raamatud iPodi ja kuulamine alagas! Veidi hiljem leidsin ma netist inglisekeelsed raamatud ka…. And the rest is history.

28 08 2010
ssandra

mina avastasin videviku tegelikult tänu oma õele, kuigi kui videvik üldse ilmus siis õde ütles et lähme vaatama, aga tollel hetkel ma ütlesin et ma küll mingit vampiiri filmi ei taha vaadata ja et pigem vaatan chihuahua koera.. kuid 2009 suvi nuhkisin õe arvutis ringi ning avastasin videviku ning pärast seda fännan ma videviku ikka täiega ning ma olen selle üle väga õnnelik et ma avastasin videviku ning alguses ikka kirusin ennast et ma mingit chihuahua koera eelistasin videvikule.

28 08 2010
Eliis

mul sõbranna oli vaadanud videvikku. siis tema sünnipäeval me vaatasime seda paari sõbraga uuesti. sõbral olid raamatud ka olemas. eelmine suvi laenasin temalt ja lugesin kõik kolm raamatut – nädalaga läbi😀 koidukuma sain jõuludeks😀

Lisa kommentaar

