Kes hakkab “Koidukumas” Nahueli mängima?

15 10 2010

Väga palju on arutletud selle üle, kes hakkab “Koidukuma” teises osas mängima Nahueli. Nahuel on poolinimene-poolvampiir nagu Renesmeegi. Kuulujutt, et Drew Roy seda osa “Koidukumas” Nahueli osa mängima on valed. Drew Foy isegi ei teadnud seda, et sellised kuulujutud ringi liiguvad.

Aldo Quintino avaldas oma veebisaidil sellise teate:

Viimastel nädalatel on olnud hullumaja! Mul on põnev uudis, mida ma tahaksin teiega jagada. Eelmisel nädalal käisin Nahueli osa jaoks kandideerimas. Tahaksin väga “Koidukuma” teises osas mängida. Olen saanud teilt väga suurt toetust ja ma tänan teid. See tähendab, et te tahate mind näha Nahueli mängima ja oleks väga lahe kui ma selle osa saaksin.

Model Managment Facebook teatas hiljuti oma veebisaidil:

MMG modell/näitljeal Raj Patelil oli just esinemisproov, et saada Nahueli osa “Koidukuma” teises osas. See oleks Raj esimene päris filmiroll. Hoiame talle poialt ja loodame, et ta selle rolli ka saab.

Kumba näitlejat eelistaksid Sina näha Nahueli rolli mängimas?🙂


Toimingud

Information

16 responses

29 10 2010
Alice

Aldot kindlalt (Y)😀

25 10 2010
no problemo.

Aldo parem.

23 10 2010
kketu

aldo sobiks paremini .

21 10 2010
Lovetwilightsaga.

Hmm, minuarust ei sobiks nad kumbki(aga ainult minuarust) ses, lubage ma tsiteerin koidukumast üht lõiku. :
Ja viimane oli noor mees… tema jooks polnud nii kiire ega nii sujuv. Tema nahk oli võimatult sügavat pruuni tooni. Tema sooja tiikpuu värvi silmade valvas pilk libises üle lagendikul seisvate vampiiride. Ta juuksed oli samuti mustad ja patsi punutud nagu sel naiselgi, kuigi mitte nii pikad. Ta oli väga ilus.(Nahuel)

Minu meelest peaks rolli mängija olema natuke rohkem päris Nahueli moodi, ma mõtlen juuste pikkust ja sügavat pruunu tooni, aga noh, kui suudetakse mõneajaga tal juukse nii kasvatada , siis ma olen vist rohkem Aldo poolt. (Aga see on ainulöt minuarvamus)😛
Aga ex näis mis saab😉

Päikest.

18 10 2010
MesiLiis

Aldo on kenam ning temas on näha seda õrnust ja seda kurbust, nagu Nahuelis on, seoses ta minevikuga.. Aga samas, kui mõelda tegelase etnilisele poolele, sobiks Ray rohkem😀

17 10 2010
Rälice , Team Jacob 101%

Ray Patel🙂

17 10 2010
Alli team Edward 200%

Aldo meeldib nagu rohkem, sest ta pole nii täiskasvanulik see Raj on nagu liiga tugevate näo joontega ja muidugi ma arvan, et see kes Nahueli mängib peaks olema ikka proff, ei saa ju mingi mees metsast tulla ja POOLVAMPIIRI mängida.
Kuigi ega mulle see Aldo nüüd ka eriti ei meeldi, sest mina kuujutasin nahuheli tsipa kõhnemana ette.

17 10 2010
LiLaLi

Minu arvates sobiks rohkem…. Raj Patel. Kujutasin ette Nahueli tugevate naojoontega ja Raj’il on mehelikumad jooned kui Aldo’l… Tal kuidagi need liiga pehmed,nunnupoja omad, või nii….vähemalt nendel fotodel nii paistab.🙂
Aga tegelikult I don’t care, vähemalt mängiks see keegi (kes iganes teda siis mängima hakkab) Nahueli hästi😀

17 10 2010
kats

Aldo on parem minuarust,😀

17 10 2010
kats

see Aldo on rohkem nagu poisilik võinii, Raj tundub naq liiga vana

16 10 2010
Kapsas

Aldo meeldib rohkem. See Raj on natuke liida maitea.. Mingi modell liiga võiniii. Ei kujutaks teda väga näitlejana ette.
Sellepärast meeldibki Aldo rohkem😀

16 10 2010
Habib .

Aldo meeldib rohkem . Raj on selline…. “oh, ma olen ilus poiss” : D

16 10 2010
lala

Ma loodan , et Aldo , sest ta on ilusam😀 !

16 10 2010
Hannah

Ma kujutasin Aldot rohkem Nahuelina mängimist, aga eks vaatab mis edasi saab😀

16 10 2010
Liisu .

Mulle meeldib Raj rohkem, kuna ta nime on mul kergem kirjutada xD. Aga minuarust sobib jah Patel rohkem, sest seda Aldot ma küll nahuelina ette ei kujuta🙂. Aga arvestades seda , et Raj pole varem näitlemisega tegelenud. Eks näis mis saab😉

16 10 2010
Edward team 200%

Ray Patel meeldib rohkem

Lisa kommentaar

