Kas videviku hullus on kadumas?

20 10 2010

Esimest korda kolme aasta jooksul ei ole ükski Stephenie Meyeri ”Videviku saaga” raamatutest TOP 50 pareminimüünud raamatute hulgas.
Koidukuma” langes 50ndalt kohalt 54ndale. ”Videvik” on 172sel kohal ning ”Päikesevarjutus” 198ndal kohal.

Siin on TOP 10 USA-s pareminimüüdud raamatutest:

1. The Girl With the Dragon Tattoo by Stieg Larsson
2. The Reversal by Michael Connelly
3. The Girl Who Played With Fire by Stieg Larsson
4. Divine Transformation: The Divine Way to Self-clear Karma to Transform Your Health,
Relationships, Finances, and More
by Zhi Gang Sha
5. Safe Haven byNicholas Sparks
6. Fall of Giants by Ken Follett
7. I, Alex Cross by James Patterson
8. The Girl Who Kicked the Hornet’s Nest by Stieg Larsson
9. Don’t Blink by James Patterson and Howard Roughan
10. Cross Roads by Fern Michaels

Mis arvate, kas Videvikuhullus ongi läbi?


Toimingud

Information

34 responses

21 02 2011
B+E

siia võiks näiteks mid night sun KA PANNA

20 02 2011
twilight

ma armastan videviku issand ma suren selle kätte ära se on lihtsalt nii hea film.ja raamatud kaa supper.

8 01 2011
b+e

ma arvan et kui koidukuma tuleb tuleb jälle

21 02 2011
Anonüümne

VIDEVIKU HULLLUS

21 12 2010
Krissu

kas koidukuma film on nüüdseks juba olemas?

22 12 2010
Johanna

Koidukuma veel filmitakse.

3 12 2010
Ester

Kõigil on need raamatud juba olemas😀

29 10 2010
no mida?

see on ju ainult USA’s Eestit pole mainitudki😉

28 10 2010
B.

MIna näiteks arvan, et suurem osa fännidel on raamat kindlalt juba kapi peal olemas ning kümneid kordi läbigi loetud. Pealegi, raamatukogud laenutavad ju ka raamatuid, sealhulgas ka videviku-saagat! Ning, mis sa ikka mitu korda ühte ja sama raamatut ostad? Loogiline ju ka, et vajuma hakkab edetabelis.. Samas, raamatuid vb. niihästi ei müü enam, aga filmid see-eest ju küll, viimane osa alles tulekul ka ja… Igatahes, mina küll ei usu, et hullus üle minemas on…😉

26 10 2010
Margit

Mina olin ka kunagi ikka jube suur videviku fänn, nüüd olen vist üle kahe kuu esimest korda sellel lehel. Need on küll väga head raamatud ja filmid, aga kaua sa ikka viitsid ühte ja sama raamatut lugeda ja filmi vaadata. Minu jaoks muutus see suht tüütuks.

25 10 2010
triin

pakun , et enam lihtsaltl ei osteta . internetist saab ju ka raamatud .

24 10 2010
Anonüümne

sama siin ega ma ka enam seda eriti ei fänna , aga noh ma ikka ootan seda koidukuma filmi😉

24 10 2010
Andra

pole ka ime kui raamatud on ära solgitud nende igasuguste fänninännide ja raamat on saanud kuulsaks kui “puberteedikute hullustus”

23 10 2010
no problemo.

Mina arvan lihtsalt, et kõik on endale juba raamatud ära ostnud, miks nad peaksid siis mitu tükki ostma, et Top 50s olla?😀

23 10 2010
j

mina arvan, et see hakkab lõppema, sest ükski asi ei kesta igavesti……

25 10 2010
Rälice , Team Jacob 101%

Aga Harry Potter jällegi kestab suht siiamaani , kuigi see on palju vanem raamat ?? Arvan ikkagi , et Videviku hullus pärast Koidukuma teist osa muutub jälle suuremaks🙂

22 10 2010
Kirsti

Ega raamat saagi lõpmatuseni müügiedetabelite tipus olla. Fännid(tõelised) jäävad ikka alles, isegi juhul kui Stephanie Mayer enam ühtegi raamatut ei kirjuta sel teemal. (mul on karvane tunne, et kirjutab küll-sealt saab PALJU raha)
Tõelised meistriteosed tunneb ära selle järgi palju neid Fanfictionites kajastatakse. Praegu edastab fanfiction.net lehel videvikku suurelt ainult Harry Potter ja kõik teised raamatud on kaugel maas.

22 10 2010
Kavatsen olla see, keda te materdama hakkate

Parem oleks, kui see vaibuma hakkaks, sest kaua see asi kesta saab. Uute raamatute kirjutamine muutuks lamedaks ja mõtetuks, see on lihtsalt inimeste kinnisidee. Jah, see võib jääda kuhugi hingesoppi ja aeg-ajalt mõtled ja räägid tulveikus oma lastele, et vot see oli üks hea raamat ja see oli üks hea film!
Aeg oleks suureks kasvada!

25 10 2010
Rälice , Team Jacob 101%

” Aeg oleks suureks kasvada . ” ??
Muidu võiks küll uusi raamatuid tulla , sest Koidukuma jättis kõik suht lahtiseks , aga jhh …
Igatahes , see poleks lame ja mõtetu -.-

22 10 2010
Mannu

Mida asja ??

22 10 2010
Twilight ^^ (Mirjam)

Raamatupoodides ongi nii. Kõigil lihtsalt on juba olemas need raamatud, mõnel pole võimalustki seda osta…
Ise küll veel kadumisest ei mõtle, pigem just asjade juurde kogumisest😀

21 10 2010
Liisu

ma olin varem jubehull Robi fänn aga enam mitte.Ma ei tea isegi kus mu postrid ja raamatutki on. aga eks see tuleb kõigil tagasi (kellel kui palju aga ikka tuleb) kui koidukuma välja tuleb.

21 10 2010
team Edward 100%

videvikuhullus**

21 10 2010
team Edward 100%

Minujaoks ei ole see visevikuhullus kuskile kadunud. Aga ma arvan et kui koidukuma filmid tulevad välja siis tuleb ka teistel see tagasi😀

21 10 2010
Alli team Edward 200%

ma arvan et ei ole, kaks filmi (kõige ägetamat) on ju välja tulemata.

20 10 2010
Barracks

Raamatud ei saa loomulikult igaveseks aaks igavesti Top 10 hulgas püsida, kuna paljud teavad Videviku lugu. Uskuge, see hullus ei kao praegu küll kuskile- Ameeriklased ning kõik teised fännavad saagat arvatavasti Koidukuma 2 osani. Arvan, et mtv movie awardsil on Koidukuma 2 osa võidumees. Mul ka väga kurb, kui see lõpuks ära kaob aga inimestele jääb see hullus veel kauaks meelde. Kui igatsus ja tahtmine peale tulevad, siis loen ikka Harry Potteri raamatuid- need ikka ka geeniuslikult kirjutatud. Aga praegu on väga vara Videviku saaga hulluse mahajahtumisest rääkida, niiet ärme veel räägi + Videvikumeedia saab töötada veel üle kahe aasta.
Aga true bloodi ja vampire diariest ma ei fänna ning ei kavatsegi fännama hakata- videvik jääb mu esimeseks ja viimaseks (seda garanteerin kohe).

20 10 2010
team twilight

Minu puhul pole miskit muutunud. Siiani armastan seda saagat: käin tööl, kus peab ka öösiti valvama, seal loen Koidukuma küll vist juba 20-dat korda. Olen samas nukker, et see lugu läbi saab. Tahaks kangesti edasi lugeda. Peaks üleskutse Stephaniele tegema, et ta edasi kirjutaks, lausa mässu tõstma. Sedavõrd hea raamatu seeria on valmis kirjutanud, ta võiks edasi kirjutada. Tahaks jubedalt teada, kelleks Renesmee kasvab, kuidas Volturitega asi edasi läheb (vaevalt volturid rahule jätaks nad) jne jne jne… TAHAN VEEL lugeda

20 10 2010
Hannah

MA arvan, et see alles algab😀
Kui Koidukuma välja tuleb tahavad väga paljud seda näha, arvestades et see on filmina 2-s osas siis seda enam😀

20 10 2010
Isabella . my name .

japp , tvilight is gone ;( aga mai fänna ka seda enam niiiväga , aga ma usun et kusgil on ikkagi väga palju inimesi kes seda fännavad . Ma ise fännan nüüd The vampire diariest , aga jah twilight oli mu eismene suur hullus😉

20 10 2010
VampireGirl

Ma enam ei fänna , aga no meeldib ikka
Aga ss oleks küll kahju kui see täiesti ära kaoks , see oli mu esimene selline suur hullus😀

20 10 2010
G

Ma arvan et seda jätkub senikauaks kuni Koidukuma film välja lastakse ja Keskööpäike lõpuks ilmub. Siis hakkab ilmselt ära kaduma.

20 10 2010
K.

Täpselt minu mõte.
Ja samuti oli ka ju Potteriga. Viimane raamat tuli välja ära, siis oli veel fanclub iga nurga peal. Aga nüüd nii maha jahtunud see teema, isegi kui viimane film alles tulekul.
Aga eks tuleb siis veel Koidukuma film ära oodata ja läbi see ongi…

20 10 2010
Rälice , Team Jacob 101%

Ma arvan , et Koidukuma filmiga tuleb see tagasi😀
Ja tegelikult ei saagi lõpmatuseni ühte saagat fännata🙂

Aga kurb tegelikult , kui see lehekülg siin tühjaks jääb ja videvik ära kaob😦

20 10 2010
Hannah

Samas Romeo & Juliat mõni fännab ikka veel ja vaata kui vana see on😀

Lisa kommentaar

